[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

استاندار فارس: ابعاد مختلف حادثه تروریستی در شاهچراغ(ع) در دست بررسی است ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش ایرنا،‌ استاندار فارس، با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) گفت: ابعاد مختلف این حادثه از سوی دستگاه‌های امنیتی کشور به دقت در دست بررسی است. دکتر محمد هادی ایمانیه، روز گذشته در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: در همین راستا شاهد حضور اعضای کمیسیون امنیت ملی و ساخت خارجی مجلس و وزیر کشور در شهر شیراز بودیم. وی اضافه کرد: بحث شناسایی و اقدامات پیشگیرانه در زمینه اهداف و اقدامات تروریستی عمدتاً وظیفه اداره اطلاعات، اطلاعات سپاه و اطلاعات انتظامی است.
او اظهار کرد: براساس اطلاعیه اخیر وزارت اطلاعات بین دو حادثه حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) ۱۹۶ تروریست تکفیری بازداشت و یا معدوم شدند و کلیدی‌ترین عنصر پشتیبانی عملیات تروریستی اخیر و مرتبط مستقیم با سرکردگان داعش دستگیر شد.
استاندار فارس گفت: چنین حوادث تروریستی در هر کجای دنیا ممکن است اتفاق بیافتد اما مهم این است که هرکس در حد توان و مقدورات و وظیفه خود عمل کند که در جریان این حادثه به‌رغم اینکه یکی از خادمین و یکی از نیروهای امنیتی به شهادت رسیدند و چند تن نیز مجروح و مصدوم شدند، اما نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در شناسایی سایر عوامل و خنثی‌سازی بسیاری از عملیات‌ها و توطئه‌ها زحمت خود را کشیده و موفق عمل کرده‌اند. ایمانیه افزود: اقدام به موقع نیروهای امنیتی سپاه در حرم موجب شد که این فرد تروریست که به سمت صحن حرم مطهر در حرکت بود مسیر خود را به سمت شرق حرم تغییر دهد و در آنجا بود که یکی از نیروهای خدماتی با شجاعت تمام و در قامت یک قهرمان ملی ظاهر شد و این فرد را زمین‌گیر کرد. وی ادامه داد: به نظر می‌رسد وضعیت نسبت به حادثه تروریستی سال گذشته متفاوت بود، اما نواقصی هم وجود دارد که توسط نیروهای امنیتی در دست بررسی است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی