[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

پایش خانه به خانه مناطق آسیب‌دیده از زلزله اوز، روزنامه شیراز نوین

فرماندار شهرستان اوز مطرح کرد:
پایش خانه به خانه مناطق آسیب‌دیده از زلزله اوز

محمدی فرماندار شهرستان اوز گفت: چندین تیم متشکل از نیروهای بنیاد مسکن، شهرداری، نظام مهندسی و هلال احمر برای بررسی وضعیت ساختمان‌های آسیب‌دیده در سطح شهر اوز در حال ارزیابی و جمع‌آوری اطلاعات هستند. این اطلاعات پایش و به مراجع ذی‌ربط از جمله ستاد مدیریت بحران استان به منظور بررسی پرداخت تسهیلات خسارت ارجاع می‌گردد.
فرماندار اوز از پایش خانه به خانه مناطق آسیب‌دیده از زلزله خبر داد. در پی وقوع زلزله 4.7 ریشتری در روز جمعه 27 مردادماه برای مدیریت صحیح و دریافت اطلاعات دقیق، محمدی فرماندار اوز از تشکیل تیم‌های ارزیاب خبر داد. فرماندار اوز افزود: چندین تیم متشکل از نیروهای بنیاد مسکن، شهرداری، نظام مهندسی و هلال احمر برای بررسی وضعیت ساختمان‌های آسیب دیده در سطح شهر اوز در حال ارزیابی و جمع آوری اطلاعات هستند. این اطلاعات پایش و به مراجع ذی‌ربط از جمله ستاد مدیریت بحران استان به منظور بررسی پرداخت تسهیلات خسارت ارجاع می‌گردد.
محمدی همچنان اضافه کرد: از شب وقوع زمین‌لرزه، اردوگاه اضطراری در شهر اوز ایجاد گردید و پذیرای افراد فاقد سرپناه بود و بر اساس ارزیابی‌های اولیه حدود 300 منزل مسکونی که برخی تا حدود 80 درصد آسیب دیده و تعداد قابل توجهی فاقد شرایط ایمن برای سکونت می‌باشد. خوشبختانه تلفات انسانی نداشته‌ایم و تنها 16 مصدوم ناشی از خروج از ساختمان، به مراکز درمانی مراجعه نموده‌اند که به صورت سرپایی درمان و مرخص گردیده‌اند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی