[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شهردار منطقه ۲ شیراز: نشاط شهروندی ارمغان پروژه‌های محرومیت‌زدایی است، روزنامه شیراز نوین

شهردار منطقه ۲ کلان‌شهر شیراز گفت: در پرتو پروژه‌های محرومیت‌زدایی، در تلاش هستیم تا کیفیت زندگی شهروندان را ارتقا داده و به رسالت خود در مدیریت شهری عمل کنیم.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، محمد مقدس‌زاده با اشاره به اهمیت چندبعدی پروژه‌های محرومیت‌زدایی گفت: رویکرد عمران و آبادانی به عنوان تنها دستاورد طرح‌های عمرانی برشمرده نمی‌شود؛ بلکه به واسطه پیشرفت پروژه‌ها شاهد رشد امید و تبلور نشاط در جامعه خواهیم بود.
او با تأکید بر این موضوع که پروژه‌های محرومیت‌زدایی نقش اساسی در پرورش سرمایه‌های اجتماعی و اعتمادسازی ایفا می‌کنند، بیان داشت: بسیاری از محلات برای مدت‌های طولانی از مسیر خدمت‌رسانی بازمانده بودند و امروزه در تلاش هستیم تا نبض زندگی و نشاط را به واسطه پروژه‌های محرومیت‌زدایی در آنها بارور سازیم.
این مقام ارشد شهرداری شیراز با اشاره به برخی از تلاش‌هایی که در این حوزه صورت می‌گیرد، اظهار داشت: اجرای پروژه کانیواگذاری و به طول ۲۰۰ متر و ۱۳۰۰ متر مربع اجرای عملیات آسفالت در خیابان احمدی شمالی و منشعبات، با بهره‌مندی از اعتبارات پروژه‌های محرومیت‌زدایی در حال انجام است.
مقدس‌زاده اعتبار این پروژه را ۳۱۲میلیون تومان اعلام کرد و افزود: با اجرای چنین پروژه‌هایی شاهد بهبود چشم‌انداز بصری محلات خواهیم بود و این امر در رشد نشاط شهروندی، مدیریت آب‌های سطحی، رشد سرانه سلامت و بهداشت، رکود آسیب‌های اجتماعی و مواردی از این دست نقش ارزنده‌ای ایفا می‌کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی