[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

یادواره ۳۸۶ شهید دانشجوی فارس برگزار شد ، روزنامه شیراز نوین

یادواره ۳۸۶ شهید دانشجوی فارس برگزار شد 

یادواره سرداران و ۳۸۶ دانشجوی استان فارس برگزار شد. به گزارش دریافتی شیرازنوین، در راستای اجلاسیه سرداران، امیران و ۱۵هزار شهید ولایت‌مدار استان فارس و همچنین کنگره ملی شهدای دانشجو، آیین یادواره ۳۸۶ شهید دانشجوی استان فارس برگزار شد.
در این مراسم که با مداحی، روایتگری، نمایشگاه و برنامه‌های فرهنگی، مذهبی همراه بود، حجت‌الاسلام سید حسین مؤمنی از اساتید حوزه و کارشناسان مذهبی و مطرح کشوری به سخنرانی پرداخت و بر انتقال پیام شهدا به جامعه بویژه نسل جوان و نوجوان تأکید کرد.
سید مصطفی موسوی، مدیر فرهنگ‌سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در حاشیه این مراسم با اشاره به اجلاسیه سرداران، امیران و ۱۵هزار شهید استان فارس و کنگره ملی شهدای دانشجو اظهار داشت: در این راستا یادواره ۳۸۶ شهید دانشجوی ولایت‌مدار استان فارس برگزار شده و برنامه‌های آن نیز در طول سال ادامه دارد.
وی با اشاره به تولیدات محتوایی هنری و رسانه ای عمیق و اثرگذار در حیطه ایثار و شهادت شامل مستند، فیلم کوتاه فاخر، تألیف کتاب زندگی‌نامه شهدای دانشجوی استان فارس، قطعات موسیقی، کلیپ، مقاله، داستان کوتاه و... در راستای یادواره شهدای دانشجوی فارس افزود: تیم‌های جمع‌آوری اسناد و آثار شهدای دانشجوی استان تشکیل شد و اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.
مدیر فرهنگ‌سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه تشکیل انجمن راویان جوان دانشجو، پویش «من و رفیق شهیدم»، محافل شهدایی در خوابگاه‌های دانشجویی، سرکشی از خانواده‌های محترم شهدای دانشجو از برنامه‌های ذیل یادواره شهدای دانشجوی فارس است اضافه کرد: نمایشگاه شهدا و دستاوردهای علمی دفاع مقدس، اعزام تیم‌های هنری برای اجرای برنامه در راستای ایجاد شور و شعور شهدایی در دانشگاه‌ها صورت گرفته و ادامه دارد.
موسوی با بیان اینکه برای طراحی و نصب المان و یادمان شهدای دانشجو در مراکز شهری و دانشگاه‌ها پیگیری‌های لازم صورت گرفته است، ادامه داد: برگزاری یادواره‌های شهدای دانشجوی دانشگاهی و شهرستانی و همچنین جشنواره مسابقات ورزشی از دیگر اقدامات صورت گرفته است که در طول سال ادامه دارد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی