[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

آغاز انتخاب رشته‌های بدون آزمون در دانشگاه پیام نور فارس، روزنامه شیراز نوین

آغاز انتخاب رشته‌های بدون آزمون در دانشگاه پیام نور فارس

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس از آغاز ثبت‌نام و انتخاب رشته بدون کنکور در دانشگاه پیام نور از  ۳۱ مردادماه خبر داد. به گزارش دریافتی شیرازنوین، بهنام کشاورز با بیان اینکه از روز ۳۱ مرداد مراکز مشاوره و انتخاب رشته رایگان برای داوطلبان آزمون سراسری در واحد‌های اداری و آموزشی شهر شیراز و همچنین مراکز دانشگاهی پیام نور در استان فعال است، گفت: متقاضیان ثبت‌نام صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی ایران می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای سازمان سنجش آموزش کشور تا روز شنبه ۴ شهریور به درگاه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به انتخاب رشته‌های بدون آزمون این دانشگاه اقدام نمایند.
وی افزود: اخذ دیپلم حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ یا داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای نظام جدید برای متقاضیان الزامی است و دارندگان دیپلم فنی و حرفه‌ای و کاردانش نظام قدیم هنرستان که فاقد مدرک پیش دانشگاهی یا مدرک کاردانی هستند، امکان ادامه تحصیل در رشته‌های کارشناسی پیوسته را ندارند. کشاورز یادآور شد: دانشگاه پیام نور به‌دلیل استفاده از شیوه آموزشی ترکیبی (حضوری و الکترونیکی) و با استفاده از منابع غنی درسی و برگزاری آزمون‌های استاندارد و سراسری، شرایط ادامه تحصیل برای طیف وسیعی از متقاضیان به‌ویژه افرادی که همزمان با تحصیل، اشتغال به کار دارند را نیز فراهم آورده و شعار آموزش برای همه، همه‌جا و همیشه را محقق کرده است. 
گفتنی است، دانشگاه پیام نور استان فارس در ۵۴ رشته، بیش از ۳۳۰ رشته محل و ۲۸ مرکز و واحد دانشگاهی در رشته‌های علوم انسانی، هنر، علوم پایه و فنی و مهندسی پذیرای متقاضیان ادامه تحصیل است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی