[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

جهت‌گیری ناوگان جاده‌ای فارس به سمت کربلا، روزنامه شیراز نوین

امیری، معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان با اشاره به استقبال پرشور مردم فارس از شرکت در مراسم اربعین حسینی در کربلا، گفت: 300 دستگاه اتوبوس از سوی ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی برای جابه‌جایی زائران حسینی این استان اختصاص یافته است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس، علی‌رضا امیری گفت: جابه‌جایی زائران اربعین حسینی استان از ۲۷ مرداد آغاز شده و تا ۲۵ شهریورماه ادامه دارد؛ به منظور پاسخ‌گویی به حجم زائران حسینی و تسهیل در بازگشت زائران، حدود 50 دستگاه اتوبوس نیز از سایر بخش‌ها به این تعداد افزوده می‌شود.
وی ادامه داد: فروش ۷۰ الی ۸۰ درصد بلیت‌های اربعین حسینی به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد و ۲۰ تا ۳۰ درصد بلیت‌ها نیز به صورت حضوری در محل ترمینال‌ها برای زائران عرضه خواهد شد.
معاون حمل‌و ‌قل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان فارس در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: شماره تلفن شبانه‌روزی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها نیز در اختیار زائران اربعین حسینی است و مسافران علاوه بر آن می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن ۱۴۱ شکایات، انتقادات، پیشنهادات و مشکلات خود را به این سامانه ارسال کرده و در کمترین زمان ممکن نتیجه را دریافت نمایند.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی