[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

غیبت مشکوک ستاره فرانسوی در تمرین بایرن، روزنامه شیراز نوین

بنجامین پاوارد، مدافع ملی‌پوش فرانسوی بایرن، طبق اعلام باشگاه آلمانی روز چهارشنبه در تمرین غایب بود و دلیل غیبت بیماری ذکر شده، ولی واقعیت این است که او روزهای پایانی حضورش در بایرن را پشت سر می گذارد و منتظر چراغ سبز باشگاه برای سفر به میلان و امضای قرارداد با اینتر است. به گزارش ورزش سه، اینتر مذاکرات خوبی با بایرن داشته و طبق اعلام فابریتزیو رومانو، برای این انتقال 32 میلیون یورو به بایرن پرداخت خواهد کرد.
اسکای اسپورتس ایتالیا نیز ادعا کرده ارزش قرارداد پاوارد 30 میلیون یورو بوده و 2 تا 3 میلیون یورو هم به صورت پاداش در قرارداد او گنجانده خواهد شد.
جوزپه ماروتا، رئیس اینتر در صحبت‌های اخیرش از تلاش‌های اینتر برای جذب این مدافع بایرن پرده برداشت. پیش از او هم سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، تأیید کرده بود که امیدوار است پاوارد را تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در تیمش ببیند. حالا همه چیز برای این انتقال آماده و مهیا شده است و تنها مراحل اداری و حضور این ملی‌پوش فرانسوی در تست‌های پزشکی اینتر باقی مانده است.
اسکای ایتالیا می‌گوید پاوارد در روزهای گذشته شخصاً فشار زیادی به مدیران بایرن وارد کرده تا اجازه انتقال او به اینتر را بدهند. مدیران بایرن از مدت‌ها قبل می‌دانستند که پاوارد به هیچ وجه خواهان ادامه حضور در این تیم نیست و اینتر گزینه اول او به حساب می‌آید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی