[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

می‌خواهم روزی در تیم محبوبم فجر شهید سپاسی بازی کنم، روزنامه شیراز نوین

شیرازنوین - گروه ورزش
فوتبال متعلق به بچه های پایین شهر است؛ مدارس فوتبال، مملو از کودکانی هستند که با هزار امید و آرزو پا به عرصه فوتبال می‌گذارند، اما تنها آنهایی می‌توانند در این مسیر ماندگار شده و به اهداف خود دست پیدا کنند که علاوه بر استعداد، پشتکار و تداوم داشته باشند.
امیرعباس خسروی یکی از همین بچه‌هاست که می‌خواهد آرزوهایش را در زمین فوتبال جست‌وجو کند؛ او تازه 9 سال دارد و اهل محله دهپیاله است. 
امیرعباس می‌گوید: از چندسال پیش با پدرم به زمین‌های خاکی و سالن‌ها می‌رفتم، فوتبال نگاه می‌کردم و گاهی وقت‌ها بازی هم می‌کردم. بعد از مدتی متوجه شدم فوتبال را خیلی دوست دارم و همین باعث شد تا پدرم من را به یکی از مدارس فوتبال ببرد. از باشگاه خوب پژمان پارسه زیر نظر آقای توکلیان فوتبالم را شروع کردم و حالا در باشگاه ستارگان فارس عضویت دارم و فکر می‌کنم از لحاظ آمادگی جسمی و مسائل فنی، وضعیت خوبی دارم.
او پدرش را الگوی فوتبالی خود می‌داند و بعد هم سروش رفیعی، بازیکن نامدار نورآبادی که در فجرشهید سپاسی چهره شد و حالا چند سالی است که در سطح اول فوتبال ایران بازی می‌کند. امیرعباس هم دوست دارد به چنین کیفیتی دست پیدا کند و می‌گوید: آرزویم این است که به تیم ملی برسم؛ می‌خواهم در لیگ برتر با پیراهن تیم محبوبم، فجر شهید سپاسی به میدان بروم. من این تیم را دوست دارم، چون عمو رضام لیدر تیم فجر شهید سپاسی است.
این نونهال فوتبالیست می‌گوید که باشگاهش امکانات خوبی دارد، اما در شیراز، چمن طبیعی خوبی برای فوتبال وجود ندارد. امیرعباس از مسئولان می‌خواهد کمک کنند تا تیم شهر شیراز به لیگ برتر برسد و بازیکنان خوب شیرازی بتوانند در لیگ برتر بازی کنند. 
امیرعباس خسروی در پایان صحبت‌های خود گفت: باید از پدر و مادر مهربانم، عمو حامد و عمو رضا، مربیان زحمتکشم آقایان فرهمند و نیکوکاران تشکری داشته باشم و امیدوارم روزی بتوانم محبت‌هایشان را جبران کنم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی