[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

کار بزرگ‌ مرصادی‌ها در فوتبال پایه، روزنامه شیراز نوین

محمدرضا جوکار - گروه ورزش
سردار بابان، بازیکن سابق تیم‌های شیرین فراز کرمانشاه، پاس همدان، سایپا، شهرداری اسلام شهر، شهرداری هرمزگان، پیام نوید فارس و برق شیراز که سابقه مربیگری هم در تیم‌های پارس گستر، سایپا، شالیزار کامفیروز و برق شیراز به مدت ۴ سال هم در رده جوانان و هم رده امید را در کارنامه دارد، این روزها به‌عنوان مربی در مدرسه فوتبال مرصاد شیراز کار می‌کند و به تربیت نسل نوپا  در یکی از محلات پایین‌شهر شیراز اقدام کرده است. 
وی در گفت‌وگویی کوتاه با شیرازنوین اظهار داشت:   از سال ۱۳۹۴ شروع به راه‌اندازی مجدد اسم مرصاد کردیم و در همان شرکت و مجموعه ورزشی مرصاد  زیر نظر مدیر این مجموعه، آقای مرتضی اسپرغم و حمایت مدیران کارخانه، کار را استارت زدیم.
بابان افزود: مدرسه فوتبال مرصاد از سال ۹۴ راه‌اندازی شد و تمام بچه‌ها از مناطق پایین‌شهر هستند.  سالیانه بازیکنان جوان زیادی را به تیم‌های شیرازی و کشوری معرفی می‌کند ‌و به نوعی خانه دوم نوآموزان و ورزشکاران نونهال و نوجوان محسوب می‌شود که امیدی برای آینده حرفه‌ای آنهاست.
این مربی فارسی گفت: بنده حدود 8 سال است که در این مجموعه فعالیت دارم و با سختی‌های بسیار زیادی روبه‌رو شدم؛ خیلی سخت است که در یک منطقه محروم مربیگری کنی که از لحاظ مالی واقعاً خیلی‌ها توان پرداخت یک هزینه خیلی کم را هم نداشته باشند.
بابان ادامه داد: مدرسه فوتبال مرصاد هیچ‌گونه حمایتی از هیچ‌کس و هیچ ارگانی ندارد و من در کنار آقای اسپرغم و خانم رحمانیان که هم مشاور و هم حسابدار مدرسه فوتبال هستند از محل پرداخت شهریه‌هایی که پرداخت می‌شود و حتی هزینه‌های شخصی، تمام امکانات و لوازم لازم سخت‌افزاری را تهیه می‌کنیم.
وی در پایان گفت: من از مدیران و مسئولان شرکت مرصاد که تازه فعالیت خودشان را آغاز کرده‌اند  درخواست دارم که در زمینه ورزش، مجموعه ورزشی مرصاد را حمایت کنند و ما را تنها نگذارند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی