[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تلاش برای نشاط‌‌ افزایی شهروندان، روزنامه شیراز نوین

آیین بازدید از پروژه‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز برگزار شد.
این مراسم با حضور عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر، معاون خدمات شهری شهرداری شیراز و رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز به همراه تعدادی از کارشناسان این مجموعه در پارک آزادی شیراز برگزار شد.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز و ناظر شورا در سازمان سیما و منظر در این مراسم بر اهمیت بسترسازی برای نشاط‌افزایی شهروندان تأکید کرد. دکتر افسانه خواست خدایی با تأکید بر بسترسازی برای داشتن جامعه‌ای شاد و پویا گفت: ارتقای روحیه شهروندان در پرتو پروژه‌های سیما و منظر یکی از رویکردهای مهمی است که باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد و در القای حس خوب به جامعه ایفای نقش کند. او بهره‌گیری از پیمانکاران دانش‌بنیان را اقدامامی تحسین‌برانگیز در راستای اجرای پروژه‌ها قلمداد کرد و افزود: مقام معظم رهبری بر استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان تأکید ویژه‌ای داشته‌اند و باید در این حوزه تلاش بیشتری انجام گیرد.
نماینده مردم شیراز در پارلمان شهری در بخش پایانی سخنانش اقدامات سازمان سیما و منظر شهرداری شیراز را مطلوب توصیف کرد و گفت: همه نهادها و دستگاه‌ها در زمینه امیدآفرینی مسئولیت دارند. در ادامه این بازدید رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز از پشتیبانی شهردار کلان‌شهر شیراز و حمایت‌های شورای اسلامی شهر در پیشبرد پروژه‌ها قدردانی کرد. دکتر حمید کشتکار با اشاره به این موضوع که تزریق مالی به پروژه‌ها نقش ارزنده‌ای در پیشرفت آنها دارد، اظهار داشت: بسیاری از مطالبات پیمانکاران پرداخت شده و در این حوزه با وضعیت مناسبی روبه‌رو هستیم.
راه‌اندازی محور نور پارک آزادی یکی دیگر از موضوعاتی بود که رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز به آنها اشاره کرد و بیان داشت: در تلاش هستیم تا در میلاد با سعادت رسول اکرم(ص) پروژه آب‌نما و محور نور پارک آزادی را تقدیم شهروندان سومین حرم اهل بیت(ع) کنیم.
در ادامه این بازدید معاون خدمات شهری شهرداری شیراز حمایت‌های دکتر خواست خدایی، ناظر شورا در سازمان سیما و منظر را در پیشرفت پروژه‌ها راهگشا توصیف کرد.
دکتر غلامی رسیدگی به فضای سبز را یک امر ضروری برشمرد و اظهار داشت: پیمانکار پروژه پارک آزادی از پیمانکاران زحمتکش و خوش‌نام شهر است که با بهره‌گیری از مفاهیم دانش‌بنیان پروژه‌ها را به پیش می‌برد.
او از پروژه پارک آزادی به‌عنوان طرحی در ابعاد ملی یاد کرد و بیان داشت: اعتماد به جوانان بومی نتایج مثبتی به دنبال دارد که در این پروژه نیز شاهد آن هستیم.
غلامی با تأکید بر این موضوع که اتخاذ سیاست‌های راهبردی برای گشایش‌های مالی از سوی شهردار شیراز مؤثر واقع شده است هم گفت: امیدواریم پروژه آب‌نما و محور نور پارک آزادی در در شب میلاد با سعادت رسول اکرم(ص) به بهره‌برداری برسد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی