[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

سیاست خارجی دولت مبتنی بر دیپلماسی پویاست، روزنامه شیراز نوین

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس:
سیاست خارجی دولت مبتنی بر دیپلماسی پویاست

قزل سفلی: دشمن با راهبرد تولید بحران‌های پیاپی
به دنبال ناامید کردن مردم است
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس گفت: دولت سیزدهم از ابتدای شروع فعالیت، سیاست خارجی خود را مبتنی بر دیپلماسی پویا و فعال قرار دارد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، اسماعیل قزل سفلی، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان نی‌ریز، ضمن گرامیداشت هفته دولت عنوان کرد: دولت سیزدهم در قبال کشورهای همسایه یک سیاست فعال در پیش گرفت. وی ادامه داد: امروز دشمن در یک جنگ نابرابر و ترکیبی با راهبرد تولید بحران‌های پیاپی می‌کوشد که در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، امنیتی و اجتماعی مردم را ناامید و خسته کند. او اظهار کرد: در حوزه امنیتی هرچند که در ماه‌های گذشته دشمن ناکام ماند، اما ۲ مرتبه به زائران و نمازگزاران حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) حمله تروریستی انجام شد که نشان می‌دهد آنها در پایان خط هستند و با این‌گونه ترورهای کور ناتوانی‌شان بیش از گذشته نمایان شد. قزل سفلی اضافه کرد: در حوزه سیاسی، دشمن راهبردش برای ناامید کردن مردم و خسته کردن مسئولان همواره ادامه داشته است.  
وی در ادامه با اشاره به انتخابات تأکید کرد: به‌عنوان رئیس ستاد انتخابات استان، پیش‌بینی این میزان استقبال برای انجام پیش‌ثبت‌نام را نمی‌کردیم.
او با بیان اینکه دشمن به دنبال بزرگ جلوه دادن آسیب‌های اجتماعی در کشور است هم ادامه داد: امروز در حوزه طلاق، خودکشی و اعتیاد مشکلات زیادی داریم که با ورود گروه‌های مردمی بر این مشکلات نیز غلبه خواهیم کرد و باید زمینه ورود گروه‌های مردمی فراهم شود. وی تصریح کرد: همه این تلاش‌های دشمن بیانگر این مطلب است که آنان از پیشرفت و وحدت اجتماعی مردم نگران هستند و حضور هوشمندانه مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب دشمنان را ناامید کرده است. گفتنی است، در این آیین یعقوب خسروانی به‌عنوان سرپرست فرمانداری نی‌ریز معرفی و از تلاش‌های مختار یوسفی تقدیر شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی