[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

شانس پرسپولیس در آسیا زیاد نیست، روزنامه شیراز نوین

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن و تساوی به دست‌آمده در این بازی، اظهار داشت: بازی با ذوب‌آهن در کل بازی خوبی بود و تیم ذوب‌آهن هم نشان داد که نسبت به قبل با تفکر بیشتری بازی می‌کند. 
به گزارش فارس، امیرحسین اصلانیان افزود: در این بازی گلی خوردیم که پیش‌بینی نشده بود، چراکه فوتبالیست‌ها معمولاً در ذهن خودشان تصویرسازی می‌کنند و سروش رفیعی در آن صحنه با تصویرسازی که از قبل داشت به بیرانوند پاس داد، اما چون او بیرون از دروازه بود توپ، تبدیل به گل به خودی شد. موضوع دیگری که باید به آن اشاره کنم بحث ورزشگاه آزادی است و وقتی تماشاگر در ورزشگاه نباشد انگار یک بازی درون‌تیمی انجام می‌شود و انگیزه بازیکنان پایین می‌آید. من خودم سال‌ها مقابل هواداران فوتبال بازی کردم و کاملاً این شرایط را می‌شناسم؛ از این شرایط تیم‌های دیگر سود می‌کنند هرچند که وضعیت به این شکل اصلاً زیبنده فوتبال ما که چند صد میلیارد در سال گردش مالی دارد، نیست.
پیشکسوت پرسپولیس درباره ضعف خط حمله این تیم و کمبود مهاجم گفت: زمانی که مهاجمان مازاد را رد می‌کردند، فکر می‌کردند که می‌توانند بازیکنان جایگزین بگیرند، اما این اتفاق رخ نداد. خودم با یحیی گل‌محمدی در این‌باره صحبت کردم و او گفت که بازیکنانی که می‌خواهد هر کدام دو سه میلیون دلار قراردادشان است. پرسپولیس شهاب زاهدی را گرفته، اما نیاز به یک مهاجم مکمل و سرزن دارد تا بتواند مشکل خط حمله را حل کند؛ مهاجمی در حد شهریار مغانلو به کار پرسپولیس می‌آمد، اما نباید سراغ مهاجمی مثل پریرا برویم. اگر قرار است بازیکنی مثل پریرا بخریم که مهاجم نگیریم بهتر است؛ پرسپولیس مهاجمی مثل لوکادیا می‌خواهد تا بتواند در خط حمله گره‌گشا باشد.
اصلانیان در خصوص قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و مشخص شدن رقبای پرسپولیس در این مسابقات تصریح کرد: به نظرم که قرعه پرسپولیس قرعه خوبی است، چراکه بازیکنی مثل کریس رونالدو مقابل ما بازی می‌کند؛ رونالدو وقتی بازی می‌کند همه دنیا به آن بازی توجه ویژه‌ای می‌کنند و این یک فرصت خوب برای پرسپولیس است که بتواند در سطح جهان عملکرد خوبی داشته باشد. البته ما فقط این جنبه ماجرا را می‌بینیم، اما درباره میزبانی مشکل زیاد داریم. تا جایی که شنیدم حدود 20 روز فرصت است تا مشکلات ورزشگاه آزادی برطرف شود وگرنه باید در کشور دیگری میزبانی کنیم.
وی ادامه داد: به نظر من هر سه تیم ایرانی قرعه‌های خوبی نصیب‌شان شد، چراکه می‌توانند با تیم‌هایی بازی کنند که بهترین بازیکنان دنیا را در اختیار دارند و مطمئناً نگاه همه دنیا به این بازی‌ها خواهد بود.
مهاجم اسبق پرسپولیس در خصوص اینکه این تیم با مشکلاتی که در خط حمله دارد شانس زیادی در آسیا دارد یا نه، گفت: با وضعیتی که در خط حمله داریم باید بگویم که شانس زیادی وجود ندارد، اما اگر مهاجم خوبی جذب کنیم می‌توان به وضعیت این تیم امیدوار بود. برای مسابقات لیگ قانون سخت بودجه لحاظ شد که قابل‌قبول است، اما وقتی تیمی قرار است در مسابقات خارج از کشور حضور پیدا کند باید تبصره‌ای برای آن بگذارند، چراکه می‌خواهیم به مصاف تیم‌های عربی برویم که بازیکنان خوبی دارند. در بازی با ذوب‌آهن به دلیل همین مشکلات شانس زیادی برای گلزنی نداشتیم و این مسئله کار را در آسیا سخت می‌کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی