[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

الماس تراش‌نخورده بلژیکی در دستان پپ ، روزنامه شیراز نوین

جرمی دوکو رسماً از تیم رن فرانسه به تیم منچسترسیتی پیوست. به گزارش فوتبال 360، جرمی دوکو، بازیکن بلژیکی و 21 ساله، با قراردادی ۵ ساله به ارزش 55 میلیون پوند از تیم رن فرانسه به منچسترسیتی پیوست. 
دوکو بعد از متئو کواچیچ و یوشکو گواردیول، سومین خرید منچسترسیتی در این تابستان است؛ او 14 بازی برای تیم بزرگسالان انجام داده و در تیم بلژیک و باشگاه رن، به‌عنوان بال در هر ۲ جناح، عملکرد خوبی داشته است. 
دوکو پس از پیوستن به منچسترسیتی گفت: «امروز از لحاظ شخصی و حرفه‌ای، روز بزرگی برای من است؛ منچسترسیتی بهترین تیم جهان نام دارد. بنابراین پیوستن به این تیم برای من و خانواده‌ام بسیار ویژه به نظر می‌رسد. من بازیکن جوانی هستم که باید چیزهای زیادی یاد بگیرم و پیشرفت کنم. کار کردن با پپ و بازیکنانی در کلاس جهانی، من را به بازیکن بهتری تبدیل خواهد کرد، از این بابت مطمئن هستم. تماشای بازی‌های این تیم در فصل گذشته شگفت انگیز بود، کسب سه‌گانه مشکل‌ترین کار در فوتبال است و آنها این کار را انجام دادند. نمی‌توانید تصور کنید پیوستن به این تیم چقدر هیجان‌انگیز  شده؛ بی‌صبرانه منتظر شروع کار با تیم هستم و امیدوام بتوانم هواداران را خوشحال کنم.»
مدیر ورزشی تیم منچسترسیتی از خرید این بال بلژیکی و بااستعداد استقبال کرد و او را یک خرید خوب و هیجان‌انگیز خواند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی