[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

گزینه ناپولی، لباس الاهلی را پوشید!، روزنامه شیراز نوین

گابریل ویگا فصل جدید را در عربستان ادامه می‌دهد. به گزارش فوتبال ۳۶۰، گابریل ویگا، هافبک ۲۰ ساله اسپانیایی که امسال گزینه منچستر سیتی، چلسی، لیورپول، ناپولی در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی بود و حتی گفته می‌شد ۲ باشگاه منچستر یونایتد و رئال هم نیم‌نگاهی به این بازیکن دارند، احتمالاً با چرخشی عجیب به فوتبال عربستان و باشگاه پرستاره الاهلی پیوست.
در صورت این انتقال، گابری ویگا از سلتاویگو به تیم پرستاره الاهلی خواهد پیوست و به نوعی از باشگاه ناپولی که در آستانه جذب این بازیکن بود، ربوده خواهد شد.
ناپولی روز جمعه با باشگاه سلتاویگو به توافق شفاهی رسیده بود، اما پس از آن برخی شرایط روند مذاکرات را تغییر داد و ۲ طرف به توافق نهایی دست نیافتند. همچنین باشگاه عربستانی الاهلی در چند ساعت گذشته مذاکراتش با ویگا را جدی‌تر دنبال کرد و در نهایت تا حد زیادی موفق شدند این پدیده فوتبال اسپانیا را راضی به حضور در لیگ عربستان کنند. گفتنی است این بازیکن فصل گذشته در ۳۶ بازی برای سلتاویگو موفق به ثبت ۱۱ گل و ۴ پاس گل شده بود.
از طرفی تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید  با عبارت «شرم‌آور» به این انتقال واکنش نشان داد، چون به نظر می‌رسد از اینکه یک بازیکن جوان و ۲۱ ساله به‌جای حضور در فوتبال اروپا، پول عربستانی‌ها را انتخاب می‌کند، اصلاً خوشحال نیست.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی