[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

معاون استاندار فارس: دولت سیزدهم با اقدامات عالمانه موانع توسعه را کنار زد، روزنامه شیراز نوین

به گزارش ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: دولت مردمی سیزدهم با اقدامات عالمانه‌ای که انجام داد، موفق شد بسیاری از موانع پیش روی توسعه و پیشرفت کشور را در حوزه‌های مختلف بردارد.
اسماعیل قزل‌سفلی، شنبه هم‌زمان با سومین روز از هفته دولت، در آیین بهره‌برداری از ۴۶ طرح عمرانی با یک‌هزار و ۷۸۰میلیارد ریال در شهرستان سپیدان افزود: بهره‌برداری از پروژه‌های متعدد در تمام بخش‌ها و حوزه بیانگر این مطلب است که خدمات دولت در سراسر استان گسترده شده است.
وی ادامه داد: دولت سیزدهم که با شعار دولت مردمی و انقلابی و با رأی و اعتماد مردم بر سر کار آمد، هرچند در ابتدای شروع به کار خود با چالش‌ها و نارسایی‌های فراوانی مواجه بود، اما با یک اقدام عالمانه گام‌های اساسی در جهت حل مشکلات مردم و عمران و آبادی کشور و استان برداشت.
او اظهار کرد: دولت با طراحی سند تحول، یک برنامه‌ریزی همه‌جانبه در جهت عمران و آبادانی کشور انجام داد و در این حوزه توجه به روستاها، محرومیت‌زدایی، تأمین آب آشامیدنی روستایی، مسکن، راه، بهداشت، آسیب‌های اجتماعی و تلاش برای احیای کارگاه‌ها و کارخانه‌های نیمه‌فعال و راکد و تلاش برای جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی را در دستور کار خود قرار داد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: تمام این موفقیت‌ها بیانگر این مطلب است که دولت سیزدهم با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود و با اتکا به ظرفیت‌های داخلی در حوزه‌های مختلف به شکل مسئله‌محور و بر اساس اولویت‌های مردم وارد میدان شده است.
قزل‌سفلی افزود: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که در ۲ سال اخیر دولت سیزدهم در یک مسیر رو به جلو و در جهت حل مسائل و مشکلات مردم حرکت کرده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی