[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

روشنایی باغ جنت بهینه‌سازی شد، روزنامه شیراز نوین

شهردار منطقه چهار شیراز از اجرای طرح بهینه‌سازی مصرف برق در باغ بزرگ جنت خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار شیراز، حسام‌الدین اسدزاده اظهار داشت: طرح بهینه‌سازی مصرف برق در راستای صرفه‌جویی و مناسب‌سازی و بهسازی روشنایی باغ جنت اجرایی شده است. وی با بیان این مطلب که بر اساس این طرح که ۴۵۰ چراغ جدید کم‌مصرف ال‌ای‌دی جایگزین چراغ‌های پرمصرف شد، تصریح کرد: برای اجرای طرح بهینه‌سازی مصرف برق بیش از ۱۳میلیارد ریال هزینه شده که علاوه بر تقویت روشنایی باغ بزرگ جنت در شب، نسبت به بهینه‌سازی مصرف برق نیز اقدام گردیده است.
شهردار منطقه چهار شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به سایر اقدامات صورت گرفته در باغ جنت اشاره و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال طرح‌های بهسازی، کف‌فرش و سنگ‌فرش آغاز شده که در پی آن اجرای رمپ و بهسازی سنگ‌فرش کف و ارتقای نورپردازی معابر در این باغ بزرگ در حال اجراست.
وی افزود: همچنین اجرای عملیات سندبلاست دیواره‌های باغ جنت با هدف ایجاد زیبایی بصری، رفع ناهمواری‌ها و احداث رمپ و رفع اختلاف ارتفاع در محدوده باغ جنت و تشویق خانواده‌ها به استفاده از محیط پارک و ایجاد محیط دلنشین جهت استفاده شهروندان از دیگر پروژه‌های درحال اجرای باغ جنت است. اسدزاده گفت: پروژه تعویض وسایل بازی کودکان و کف‌پوش‌های زمین بازی کودکان، در سال جاری با هزینه بالغ بر 65میلیارد ریال است. لازم به ذکر است پیش‌بینی زمین بازی کودکان در مکان دیگری از باغ شده که در حال احداث می‌باشد. 
شهردار منطقه چهار شیراز بیان کرد: ساخت زمین فوتبال و والیبال ساحلی نیز با اعتبار بیش از ۴۰میلیارد ریال در حال اجراست که تاکنون خاک‌برداری و شناژبندی و ستون‌گذاری آن به اتمام رسیده است.
اسدزاده گفت: در باغ جنت در راستای ایجاد زیرساخت‌های بهسازی و احداث آب‌نمای موزیکال با اعتبار بیش از ۲۰میلیارد ریال و راه‌اندازی و به‌روزرسانی تأسیسات آب‌نماها در حال بررسی و اجرا در سال جاری است. وی گفت: اجرای مسیر دوچرخه‌سواری باغ جنت به اعتبار 2میلیارد ریال، ساخت اتاق مدیریت زمین ورزشی فوتبال ساحلی به همراه رختکن و سرویس بهداشتی به اعتبار 25میلیارد ریال در محل زمین فوتبال ساحلی و تکمیل دیوارگذاری باغ جنت و شروع کف‌فرش بیرونی باغ جنت به اعتبار 60میلیارد ریال در سال جاری، به همراه اجرای مسیر دوچرخه‌سواری و خط‌کشی زمین‌های ورزشی و رنگ‌آمیزی نرده‌های ورودی پارکینگ با مبلغ کلی پروژه بالغ بر ۳میلیارد ریال از طرح‌هایی است که شهرداری منطقه چهار اجرای آن را در دستور کار خود قرار داده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی