[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

جزئیات پرونده حمله تروریستی ، روزنامه شیراز نوین

رئیس‌کل دادگستری فارس تشریح کرد:
جزئیات پرونده حمله تروریستی 

به گزارش ایسنا، رئیس کل دادگستری فارس، جزئیات پرونده و اتهامات مطرح درمورد سه متهم اصلی حادثه حمله تروریستی اخیر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) را تشریح کرد. حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی روز شنبه چهارم شهریور با اشاره به صدور کیفرخواست و قرار جلب به دادرسی سه تن از متهمان اصلی حمله تروریستی اخیر در حرم شاهچراغ(ع)، به خبرنگاران گفت: پرونده متهمان اصلی برای رسیدگی به دادگاه انقلاب اسلامی شیراز ارسال شده است. رئیس‌کل دادگستری فارس با بیان اینکه از زمان تشکیل پرونده دقت و سرعت درباره این پرونده در دستور کار مقامات قضایی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: به زودی شاهد برگزاری محاکمه این افراد خواهیم بود.
او گفت: اتهام متهم اصلی پرونده به نام رحمت‌الله نوروزاف عضویت در گروهک تروریستی داعش، عضویت در گروه‌های بغی، محاربه و افساد فی‌الارض است و اتهامات وارده به متهمان ردیف‌های دوم و سوم به نام‌های حبیب‌الله عرب‌زاده و امرالله نظری (معروف به اسد) نیز معاونت در محاربه و افساد فی‌الارض و اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور از طریق همراهی با گروهک تروریستی داعش است. رئیس‌کل دادگستری استان فارس در خصوص دیگر افراد مرتبط با این پرونده تروریستی نیز افزود: تعدادی از افراد بازداشت شده پس از محرز شدن بی‌گناهی با قرار منع تعقیب آزاد شده‌اند و درباره تعداد دیگری از این افراد تحقیقات همچنان ادامه دارد.
رئیس شورای قضایی استان فارس خاطرنشان کرد: تحقیقات درباره همه ابعاد زوایای پنهان و آشکار حمله تروریستی اخیر به حرم مطهر شاهچراغ(ع) با دقت ویژه همچنان ادامه دارد و هر فرد و عاملی که کمترین نقش و همکاری را در این‌باره با متهمان اصلی داشته است، مجازات خواهد شد. به گزارش ایسنا، ساعت ۱۹ عصر یکشنبه ۲۲ مرداد، بر اثر حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) ۲ نفر شهید و ۷ نفر مجروح شدند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی