[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

توضیح درباره شایعه درگیری در رختکن پرسپولیس، روزنامه شیراز نوین

پرسپولیس بعد از 2 برد روحیه‌بخش در دو هفته ابتدایی، این‌بار در استادیوم آزادی و مقابل ذوب آهن و شاگردان محمد ربیعی متوقف شد و فاصله زیادی هم البته با شکست نداشت. به گزارش ورزش سه، یک گل به خودی عجیب از سوی سروش رفیعی نزدیک بود اولین باخت فصل را به سرخ‌ها تحمیل کند که در نهایت گولسیانی لحظاتی بعد از ورود به زمین شرایط را تغییر داده و گل مساوی تیمش را ثبت کرد. بعد از این بازی و با توجه به تعویض‌هایی که یحیی گل محمدی در این بازی داشت، شایعاتی درباره درگیری و اختلاف‌نظر در رختکن سرخ‌ها شکل گرفت. سرمربی پرسپولیس که به هیچ‌وجه از عملکرد شاگردانش در نیمه اول رضایت نداشت در ابتدای نیمه دوم دست به تعویض دو مهره تیمش زد و سروش رفیعی و مرتضی پورعلی گنجی را از ترکیب خارج و ریگی و عمری را جانشین آنها از ابتدای نیمه دوم کرد. از ساعاتی قبل اما شایعاتی در خصوص درگیری و چالش لفظی بین مرتضی پورعلی گنجی و یحیی گل محمدی در رختکن تیم و بین دو نیمه دیدار پرسپولیس و ذوب آهن شکل گرفت. موضوعی که البته خیلی زود توسط افشین پیروانی، مدیر تیم رد و تکذیب شد. اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که مسئله تعویض مرتضی پورعلی گنجی در بین نیمه به هیچ عنوان ربطی به مسائل فنی نداشته و این بازیکن که در دقیقه 44 دیدار با ذوب آهن نیز یک کارت زرد دریافت کرده بود، با مصدومیت نیز مواجه شده بود تا یحیی گل محمدی ترجیح دهد بدون ریسک و ایجاد تغییراتی تاکتیکی تیمش را با شیوه هجومی‌تر روانه میدان کند. سرمربی سرخ‌ها به همین منظور علی نعمتی را از دفاع چپ به دفاع میانی آورد و امیری را دو خط عقب‌تر و در دفاع چپ به کار گرفت تا عمری را به‌عنوان مهاجم به کار گیرد.
مرتضی پورعلی گنجی نیز در زمان خروج از تونل ورزشگاه در شرایطی دیرتر از سایر بازیکنان ورزشگاه را ترک کرد که پای خود را بانداژ کرده و کمپرس یخ روی زانویش قرار داده بود تا مشخص شود این تعویض به چه دلیل بوده است.
شایعه مربوط به درگیری با توجه به پیگیری و شواهد نشان می‌دهد که کاملاً نادرست بوده و اتفاقاً پورعلی گنجی و یحیی گل محمدی رابطه ای نزدیک و حتی رفت‌وآمد خانوادگی با یکدیگر دارند و در صورتی که درگیری و تنشی شکل گرفته بود قطعاً این مدافع باید بین نیمه، استادیوم را ترک می‌کرد نه اینکه دیرتر از دیگر بازیکنان این اقدام را صورت دهد.
باشگاه پرسپولیس نیز مدعی شده که از رسانه‌ای که این شایعه را شکل داده، شکایت کرده و مراحل قانونی آن را طی خواهد کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی