[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

آنچلوتی تا کجا این اشتباه را ادامه می‌دهد!، روزنامه شیراز نوین

کارلو آنچلوتی، جمعه شب تغییر مورد انتظار را درون دروازه ایجاد کرد و کپا اولین بازی خود را انجام داد، هرچند که در بالائیدوس به دردسر نیفتاد. به گزارش ورزش سه، کپا با اولین ضربه‌ای که به سمت دروازه زده شد، گل دریافت کرد. از بخت خوب او گل به دلیل خطا و با دخالت VAR مردود اعلام شد. احتمالاً لونین فکر می‌کند که نیمکت نشینی‌اش منصفانه نبود چون در دو بازی قبلی رئال مرتک اشتباه تأثیرگذار نشد.
جایی که سرمربی ایتالیایی تغییرات اولیه را انجام نداد در مرکز زمین بود و این یک سورپرایز نبود. اینکه کارلتو قرار است روی شوامنی، کاماوینگا، والورده و بلینگام به‌عنوان اولین گزینه برای خط میانی حساب کند، تصمیمی است که از قبل گرفته شده و در هر بازی واضح‌تر به نظر می‌رسد؛ با این حال انتظار می‌رفت که تونی کروس یا لوکا مودریچ برابر سلتا کار را از ابتدا شروع کنند، به خصوص ستاره کروات که کارلتو در نشست خبری قبل از بازی اذعان کرده بود: «برای همه، از جمله من، این نکته خاص است که مودریچ از ابتدا کار را شروع نمی‌کند.»
مخصوصاً وقتی می‌بینیم که فرم نه چندان خوب فده والورده محسوس است؛ فده هافبکی دونده است، ولی او هنوز به فرم قبل از جام جهانی خود برنگشته است. در نیمه دوم و با ورود مودریچ و کروس به وضوع روند حرکتی رئال بهتر شد و شانس‌های گلزنی بیشتری ایجاد شد. رئال با کاماوینگا و شوامنی در زمین، هرچند اجازه هنرنمایی به هافبک های سلتا نمی‌داد ولی خلاقیت در خط میانی تیم کاهش پیدا کرده بود؛ این مهم با ورود مودریچ تا اندازه زیادی بهبود پیدا کرد.
مادریدی‌ها با گل جود بلینگام پیروز شدند و به صدر جدول چسبیند؛ اکنون باید دید کارلتو تا چه زمانی مودریچ را روی نیمکت نگه خواهد داشت.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی