[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

کاپیتان شیرازی به استقلالی‌ها اعتماد به نفس می‌دهد، روزنامه شیراز نوین


سیدحسین حسینی در 3 دیدار اخیر استقلال موفق به مهار دو پنالتی شده است که یکی از آنها در برگشت تبدیل به گل شد.
به گزارش ورزش سه، این دروازه‌بان شیرازی از دو پنالتی که به سمت دروازه او شلیک شد، تشخیص درست مسیر ضربه را انجام داد و بازی‌خوانی درستی نسبت به ضربه پنالتی داشت؛ این اتفاق آمادگی ذهنی بالایی را طلب می‌کند.
او که پیش‌فصل سختی را تجربه کرد، اما در بازی‌های اخیر استقلال یکی از برترین بازیکنان این تیم بود و اشتباه تأثیرگذاری نداشته است، ضربه پنالتی مهار کرده و موفق به انجام 2 کلین شیت شده.
در دیدار مقابل ملوان و پنالتی که مهار کرد این فرصت را به مرادمند داد تا گل برتری استقلال را به ثمر برساند و همچنان روی فرم ایده‌آل باقی بماند، این اتفاق در دیدار مقابل سپاهان هم برای سلیمی داشت تکرار می‌شد که در برگشت اسدی زودتر از مدافعان استقلال به توپ رسید و دروازه را باز کرد.
نکته نگران‌کننده برای نکونام پنالتی‌هایی است که مدافعان این تیم به سادگی و در شرایطی که تحت فشار نیستند، می‌دهند، اما حسین حسینی می‌تواند برگ برنده نکو در دیدارهای نزدیک و حساس باشد؛ او نشان داده است که این فصل از آمادگی بالایی بهره می‌برد و بی‌توجه به حواشی از لحاظ روحی روانی خود را بازیابی کرده است و تمرکز بالایی دارد؛ تشخیص صحیح جهت پنالتی‌ها تأییدی بر این موضوع است.
سیدحسین در وقفه‌های کولینگ بریک و در جریان مسابقه با بازیکنان تیم به خوبی صحبت می‌کند و امسال در قامت یک کاپیتان مسلط بر تمام اوضاع استقلال است، او با ادامه این عملکرد فنی و روحیه جنگنده‌ای که در این فصل دارد، اعتماد به نفس را به خط دفاعی و بازیکنان استقلال منتقل خواهد کرد. حسینی در فصلی که به جام ملت‌های آسیا ختم می‌شود همه تلاش خود را برای جلب نظر کادرفنی تیم ملی و رقابت با دروازبانان آماده می‌کند تا پس از جام جهانی در جام ملت‌های آسیا هم به میدان برود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی