[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

سردار به بلغارستان نمی‌رود، روزنامه شیراز نوین

با توجه به وضعیت مصدومیت سردار آزمون، او در اردوی پیش ‌رو، تیم ملی را همراهی نمی‌کند، اما مشکلی برای همراهی تیم در مسابقات جام ملت‌های آسیا ندارد. به گزارش فوتبال 360، سردار آزمون، چهره خبرساز فوتبال ایران در هفته گذشته بود. آزمون که تصور می‌شد کارش را در بایرلورکوزن پیش ببرد در انتقالی قرضی و البته ناگهانی به تیم رم ایتالیا پیوست تا در جمع شاگردان ژوزه مورینیو کارش را پیش ببرد. در شرایطی خبر پیوستن آزمون به رم مخابره شد که جانلوکا دی‌مارتزیو، یکی از خبرنگاران سرشناس ایتالیایی با طرح ادعایی جنجالی توضیح داد که یکی از قول‌های ستاره ایرانی به مورینیو، عدم حضور او در جام ملت‌های آسیا و همراهی تیم رم است!
امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته صحبت‌های مبهمی را انجام داد و نسبت به آینده حضور آزمون در تیم ملی ابراز بی‌اطلاعی کرد؛ به‌ طوری‌که قلعه‌نویی در واکنش به اخبار منتشره گفت: «من هم چنین چیزهایی شنیدم؛‌ سردار آزمون را ۱۵ سالگی من به سپاهان آوردم و شرایط حضورش در اردو را فراهم کردم؛ پیگیر این موضوع هستیم و اطلاعات دقیقی از این خبر نداریم». در شرایطی‌که همگان چشم‌انتظار تعیین سرنوشت آزمون بودند، بخش رسانه‌ای تیم ملی ایران در این‌باره شفاف‌سازی کرد.
*آزمون، غایب بزرگ 2 بازی دوستانه ایران
تیم ملی ایران قرار است در فیفادی ماه سپتامبر به مصاف تیم‌های ملی بلغارستان و آنگولا برود. در روزهای گذشته بحث و گمانه‌زنی درباره فهرست تیم ملی بالا گرفته بود و در شرایطی‌که شایعات درباره سردار آزمون هم به اوج خود رسیده، دیروز (یکشنبه) بخش رسانه‌ای تیم ملی رسماً اعلام کرد که این مهاجم باتجربه که به تازگی به تیم رم ایتالیا پیوسته قطعاً در 2 بازی آینده تیم ملی ایران حضور نخواهد داشت و او به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی حضور پیدا کند.
بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به غیبت آزمون در اردوی پیش ‌رو در اطلاعیه‌ای توضیح داد: «برنامه‌ تمامی لژیونرهای مدنظر کادرفنی تیم ملی در هماهنگی کامل با سرمربی تیم ملی پیش می‌رود. بر همین اساس پس از آسیب‌دیدگی سردار آزمون در تمرینات پیش‌فصل باشگاه بایرلورکوزن و پیش از انعقاد قرارداد با باشگاه رم، مقرر شده بود به منظور مداوای هر چه سریع‌تر این بازیکن، او در تیم باشگاهی دوران درمان و ریکاوری را طی کند و غیبت او در اردوی پیش‌روی تیم ملی از قبل قطعی بود».
خبرنگار ایتالیایی مدعی شده بود که آزمون در جام ملت‌های آسیا، تیم ملی ایران را همراهی نخواهد کرد، اما در اطلاعیه بخش رسانه‌ای تیم ملی آمده است: «پس از طی دوران آسیب‌دیدگی و در صورت نظر مثبت سرمربی تیم ملی بر روی این بازیکن با هماهنگی باشگاه رم این بازیکن در اردوهای آتی، تیم ملی را همراهی خواهد کرد و آزمون نیز بر خلاف شایعه مطرح شده بر حضور در تیم ملی تأکید دارد».

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی