[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

عربستان صدای سیمئونه را هم درآورد ، روزنامه شیراز نوین

دیه‌گو سیمئونه هم از اینکه پنجره انتقالات عربستان دو هفته دیرتر از اروپا بسته می‌شود، ابراز نگرانی کرد. به گزارش «ورزش سه»، در حالی که پنج روز دیگر از نقل‌و‌انتقالات فوتبال اروپا باقی مانده، اما همچنان هراس از آمدن تیم‌های عربستانی و جذب استعدادهای بزرگ قاره اروپا، باشگاه‌ها را تهدید می‌کند. به خصوص که همچنان تا سه هفته دیگر پنجره انتقالات عربستان باز است.
دیه‌گو سمیئونه نیز از این بابت نگران است؛ او که در نشست خبری بازی با رایو وایه‌کانو شرکت کرده بود، گفت: ما با آندره آ و میگل آنخل خیل(مدیر اجرایی) در مورد اینکه چه اتفاقی تا پایان انتقالات ممکن است رخ بدهد، صحبت کرده‌ایم؛ اینکه چه باید بکنیم و چه اتفاقی باید بیفتد. انتقالات عربستان دو هفته بعد از بسته شدن پنجره اروپا نیز باز است. بزرگترین خطر، الان بازار اروپا نیست؛ نگرانی بزرگ در حال حاضر همچنان افرادی هستند که با پول زیاد می‌آیند و زمانی که کاری از دست ما ساخته نیست، بازیکنان را خواهند برد. باید فکری برای این موضوع بشود.
سیمئونه در مورد قضیه لوئیس روبیالس و تعلیق او از ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا بیان کرد: بعد از یک هفته افراد زیادی در این مورد صحبت کرده‌اند و باید به آنچه که 90 درصد جامعه فکر می‌کند، احترام گذاشت. رفتار رئیس یک فدراسیون نباید این‌چنین باشد. حیف که تمام کارهایی که تیم فوتبال زنان اسپانیا در جام جهانی انجام داد به فراموشی سپرده شد. ما تمام هفته را صرف صحبت در مورد این موضوع کرده‌ایم و افتخاری که به دست آمده را کنار گذاشتیم.
سیمئونه در مورد کسب چهار امتیاز از دو بازی نخست گفت: ما پیش فصل سختی از نظر تمرینات فیزیکی داشتیم، اما در بازی‌های دوستانه به خوبی رقابت کردیم. بازی اول لالیگا را خوب شروع کردیم(برتری 3-1 برابر گرانادا). در بازی دوم برابر بتیس یک نیمه بد داشتیم و یک نیمه عالی، ولی بازی مساوی شد. حالا برابر رایو بازی سختی داریم؛ تیمی بسیار خوب با نفرات زیاد در فاز تهاجمی. رایو خیلی خوب و هجومی بازی می‌کند و اگر سریع باشیم و مثل نیمه دوم بازی با بتیس کار کنیم، می‌توانیم سه امتیاز را بگیریم.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی