[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

خدمت به زوار مدال زرینی برای پاکبانان است، روزنامه شیراز نوین

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز:
خدمت به زوار مدال زرینی 
برای پاکبانان است
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز با اشاره به حضور این سازمان در مرز بین‌المللی شلمچه به‌منظور خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: افتخار خدمت به زوار اباعبدالله الحسین(ع) به‌عنوان مدال زرینی بر سینه خادمان می‌نشیند و پاکبانان شهرداری شیراز از این افتخار بی‌نصیب نمانده‌اند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، روح‌الله خوشبخت با اشاره به حضور این سازمان در مرز بین‌المللی شلمچه به‌منظور خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: افتخار خدمت به زوار اباعبدالله الحسین(ع) به‌عنوان مدال زرینی بر سینه خادمان می‌نشیند و پاکبانان شهرداری شیراز از این افتخار بی‌نصیب نمانده‌اند.
او ادامه داد: امسال نیز کاروان اعزامی سازمان مدیریت پسماند سرشار از شور و عشق بود و شرایط جوی باعث نشد ذره‌ای از اراده و ارادت کارکنان این سازمان کاسته شود. رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز افزود: مسیر و محدوده خدماتی این سازمان در مرز بین‌المللی شلمچه، شامل حدود ۴ کیلومتر مسیر رفت‌وبرگشت است که حداقل تا عمق ۳۰ متری از طرفین به‌صورت روزانه نظافت، پاک‌سازی و شست‌وشو شده و همچنین پسماندهای آن جمع‌آوری و به محل دفن پسماند منتقل می‌شود. خوشبخت با اشاره به سایر محدوده‌های خدماتی در مرز بین‌المللی شلمچه نیز گفت: نظافت، پاک‌سازی و جمع‌آوری پسماند پایانه بین‌المللی تا نقطه صفر مرزی نیز به عهده سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز است و با توجه به حجم بالای انواع خودرو حمل مسافر و همچنین تردد بالای هم‌وطنان از اقصی‌نقاط ایران و اتباع کشور همسایه، پاک‌سازی و حفظ و نگهداری محیط کار سختی است که با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده توسط ناظران مقیم این موضوع به‌صورت مستمر انجام می‌شود. او با اشاره به حضور کارکنان و ماشین‌آلات اعزامی در ۲ نوبت‌کاری و پوشش حداقل ۲۰ ساعت در روز در کلیه محدوده‌های خدماتی از زائران خواست که خادمان خود در این سازمان از دعای خیر فراموش نکرده و در حفظ نظافت و پاک‌سازی مسیرها نیز پاکبانان را یاری کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی