[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

دانشکده‌ها به پردیس صدرا منتقل می‌شوند، روزنامه شیراز نوین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با جمعی از دانشجویان دانشکده توان‌بخشی، پیرامون انتقال دانشکده‌ها به پردیس دانشگاه، دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش شیرازنوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رئیس دانشگاه در این نشست که با هدف هم‌اندیشی در زمینه انتقال دانشکده‌ها به پردیس دانشگاه برگزار شد، با تأکید بر قداست محیط دانشگاه، کلاس درس و محیط کار، بر اهمیت تلاش برای توسعه فضاهای آموزشی و علمی به عنوان یکی از رسالت‌های مهم مسئولان دانشگاه تأکید کرد. دکتر «سید وحید حسینی» با بیان اهمیت تمام رشته‌های تحصیلی و دانشکده‌ها برای مسئولان دانشگاه، افزود: یکی از مزیت‌ها و خصوصیت‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز این است که کارها در دانشگاه به صورت گروهی و جمعی و با بهره‌مندی از نظرات مختلف انجام می‌شود و این موضوع زمینه‌ساز رشد و پیشرفت دانشگاه است. او با اشاره به مسیر پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف علمی، آموزشی و تحقیقاتی و به ویژه در عرصه سلامت اضافه کرد: آموزش و تحقیقات در مجموعه سلامت کاربردی و در راستای بهبود سلامت جامعه و درمان بهتر بیماران است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تقدیر از دغدغه‌مندی دانشجویان برای توسعه و پیشرفت دانشگاه گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، دانشکده‌های مختلف دانشگاه به مرور زمان به پردیس دانشگاه واقع در شهر صدرا انتقال می‌یابند و نیاز است نمایندگانی از سوی دانشجویان به همراه مسئولان دانشگاه از مکان‌های تعیین شده برای استقرار دانشکده در پردیس دانشگاه بازدید کرده و ضمن شناسایی مسائل مختلف، در برطرف شدن بهتر مسائل با مسئولان دانشگاه همراهی و همکاری داشته باشند.
در این نشست هم‌اندیشی، جمعی از دانشجویان دانشکده علوم توان‌بخشی شیراز، دغدغه‌ها و نظرات خود را پیرامون انتقال دانشکده‌ها به پردیس دانشگاه مطرح کردند و دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «محسن رازقی» معاون آموزشی دانشگاه و «سید مجتبی میرابراهیمی» مشاور رئیس دانشگاه در امور فرهنگی دانشجویی به موارد مطرح شده پاسخ گفتند. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی