[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

همچنان به دنبال پاداش طلای توکیو هستم!، روزنامه شیراز نوین

مسابقات قهرمانی کشور رکورد آسیا را در دیسک و وزنه زدم و هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان فارس بابت هر رکوردی که زدم ۲۰۰ هزار تومان به من پاداش داد، واقعاً نمی‌دانستم این مبلغ سنگین را چطور خرج کنم! به گزارش ایسنا، مهدی اولاد اظهار کرد: بعد از کسب مدال طلای پارالمپیک توکیو در پرتاب وزنه و نقره در دیسک، مدیرکل پیشین ورزش و جوانان استان فارس حواله‌ای به من داد که با تغییر استاندار، صفرپور جانشین او شد که او نیز بعد از یک سال و اندی استعفا داد و شکوهی جانشینش شد و به من قول داد که با تشکیل کارگروهی حواله من هر چه سریع‌تر پرداخت شود، الآن که او مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس شده، دیگر جواب تلفن من را نمی‌دهد و همچنان با وجود شکایت دنبال پاداش مدال‌آوری پارالمپیک توکیو از استان فارس هستم.
وی با انتقاد نسبت به بی‌توجهی هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان فارس گفت: زمانی که به مسابقات جهانی فرانسه رفتم این هیئت با وجود مدال‌آوری برای استان فارس حتی زنگ نزدند که به من تبریگ بگویند، بنابراین از هیئت درخواست کردم که رضایت‌نامه من را بدهند تا برای استان دیگری در مسابقات شرکت کنم. به اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، هیئت و فدراسیون نامه زدم و درخواست کردم که رضایت‌نامه من را بدهند.
قهرمان پارالمپیک توکیو خاطر نشان کرد: در مسابقات قهرمانی کشور رکورد آسیا را در دیسک و وزنه زده بودم و هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان فارس بابت هر رکوردی که زده بودم ۲۰۰ هزار تومان به من پاداش دادند و واقعاً نمی‌دانستم این مبلغ سنگین را چطور خرج کنم. از سوی دیگر نزدیک به ۴۰ روز است که از مسابقات جهانی پاریس برگشته‌ام و به آنها تأکید کردم که هزینه‌ها به من فشار می‌آورد. از سال ۲۰۱۸ ورزشکار استان فارس هستم و در این مدت هیئت و اداره کل ورزش و جوانان استان فارس هیچ کمکی نکردند، اما الآن شرایط به گونه‌ای است که برای آماده‌سازی خود جهت شرکت در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین نیاز به حمایت دارم، اما باز هم به خواسته‌های من توجهی نمی‌شود و از آنها درخواست کردم که رضایت‌نامه من را بدهند تا برای استان دیگری در بازی‌های پاراآسیایی شرکت کنم تا منفعت مالی برای من داشته باشد. اما هیچ پیامی از آنها دریافت نکردم و با وجود تمام بی‌مهری‌ها برابر خواسته من مقاومت نشان می‌دهند.
اولاد افزود: استان فارس به‌جز من دو ورزشکار  المپیکی و پارالمپیکی از جمله ساره جوانمردی و محمدرضا گرایی را دارد، اما هیچ اهمیتی برای مدال‌آوران خود قائل نیستند و توجهی به آنها نمی‌کنند. این قهرمان پارالمپیکی در پایان در ارزیابی از عملکرد خود برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین خاطر نشان کرد: در شرایط آمادگی خوبی قرار دارم و تا زمان اعزام به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین به اوج آمادگی خواهم رسید، تلاشم کسب دو مدال طلای پرتاب دیسک و وزنه در بازی‌های پاراآسیایی است. البته تصور می‌کنم باز مسئولان با مدال‌آوری من قول و وعده پاداش بدهند و در نهایت از دادن آن امتناع کنند. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی