[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اجرای ویژه نمایش «فردا» در حمایت از بیماران، روزنامه شیراز نوین

گروه اجرایی نمایش «فردا» تمام عواید فروش اجرای روز چهارشنبه ۸ شهریورماه را به بیماران سرطانی اهدا می‌کنند.
به گزارش ایسنا، این اثر نمایشی به کارگردانی سروش زرینی این روزها در خانه نمایش دا روی صحنه است و بنا بر تصمیم گروه اجرایی، تمام عواید فروش این نمایش در روز چهارشنبه هشتم شهریورماه به بیماران و ناتوانان اختصاص پیدا می‌کند.
بلیت این نمایش در روز چهارشنبه به صورت همت عالی به فروش می‌رسد و عواید فروش از طریق خیریه پیام امید که حامی کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و بیماران و ناتوانان است، به این افراد تعلق خواهد گرفت.
گفتنی است که سروش زرینی، نویسنده و کارگردان نمایش «فردا» جراج عمومی و معتقد است که فضای این نمایش با رشته تخصصی‌اش بی‌ارتباط نیست، چراکه در عصر امروز، بین درد جسمانی و درد روحی انسان مدرن ارتباط عمیقی وجود دارد که در نمایش «فردا» مورد توجه قرار گرفته است.
نمایش «فردا» به نویسندگی و طراحی و کارگردانی سروش زرینی با بازی حمیده گل محمدی، محمد تنها روی صحنه می‌رود.
دیگر اعضای گروه اجرایی آن به شرح زیر هستند: مشاور هنری: ایمان عنایتی، طراح پوستر: مازیار تهرانی، طراح گریم: قدسی شریعتی، اجرای گریم: قدسی شریعتی، پیمان پرندوار، طراح و اجرای لباس: حمیده گل محمدی، انتخاب موسیقی: ایمان عنایتی، دستیار کارگردان: پگاه نکوکار، منشی صحنه: میترا بهرامپور، روابط عمومی و تبلیغات: بهناز شهسوار، موشن گرافی: صادق حسینی، ساخت تیزر: امین صامتی، مسئول صفحه مجازی: یاسمین زرینی.
در توضیح این نمایش آمده است: «فردا»، یک اجرای تجربی و برداشتی آزاد از متنی است که حدود ۵۳ سال پیش در کشوری دیگر نگاشته شده است و در طی پروسه تمرینی و تجربی ما در مکتب تهران، به‌عنوان یادگار و پایان کار از یک پروسه‌ هنری در طی یک‌ سال به این فرم در آمده است.
این نمایش هر شب ساعت ۲۱ در خانه نمایش دا، روی صحنه می‌رود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی