[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ورود VAR به لطف AFC! ، روزنامه شیراز نوین


بالاخره بعد از سال‌ها انتظار و البته خیلی دیرتر از سایر لیگ‌های معتبر اکثر کشورهای دنیا و حتی کشورهای همسایه حوزه خلیج فارس، قرار است دو ورزشگاه ایران هم صاحب کمک داور ویدئویی بشوند.البته آن‌هم به کمک ای اف سی و تنها برای استفاده در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا!
امسال لزوم استفاده از VAR برای میزبانان جام‌ باشگاه‌های آسیا همه فوتبال‌دوستان به خصوص طرفداران تیم‌های ایرانی حاضر در جام باشگاه‌های آسیا را نگران کرده بود که ممکن است به دلیل مجهز نبودن ورزشگاه‌های ایرانی به این پدیده، میزبانی از تیم‌های ایرانی سلب شود.
ولی خیلی زود این مژده به ایرانی‌ها داده شد که قرار است کنفدراسیون فوتبال آسیا تجهیزات VAR را خود وارد ایران کند و دو ورزشگاه میزبان تیم‌های ایرانی  پرسپولیس تهران و نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی تهران و همچنین ورزشگاه نقش جهان اصفهان برای میزبانی فولاد مبارکه سپاهان را تجهیز کنند.
حال این سؤال مهم که اگر الزام و اجبار فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا و البته لطف و همکاری آنها برای ورود تجهیزات به ایران نبود، آیا فدراسیون توان تجهیز کردن ورزشگاه‌ها به این سیستم را داشت؟
هرچند که آقای تاج، رئیس فدراسیون فوتبال به صراحت اعلام کرد که علی‌رغم تأمین اعتبار، تحریم‌ها مانع جدی برای ورود وار در این چند سال گذشته به ایران بوده است!
او همچنین این را هم اضافه کرد که فدراسیون فوتبال و اکثر مقامات سیاسی و دولتی کشور اعم از معاون رئیس جمهور تا وزیر امور خارجه و رئیس بانک مرکزی در این روزهای اخیر تلاش و همکاری زیادی برای ورود وار به  هفت ورزشگاه دیگر ایران داشته‌اند و این قول را داد که به زودی ورزشگاه‌های  

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی