[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

در رؤیای جانشینی زلاتان، روزنامه شیراز نوین

به نظر می‌رسد که انتقال مهدی طارمی به تیم میلان ایتالیا در آستانه نهایی‌شدن قرار گرفته است. به گزارش فوتبال 360، مهدی طارمی خبرسازترین بازیکن فوتبال ایران در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانه بود و به‌واسطه درخشش ستاره ایرانی در فصل گذشته در ترکیب پورتو، تیم‌های سرشناس فوتبال اروپا به دنبال جذب او بودند. البته که در این میان، عملکرد طارمی موردتوجه مدیران باشگاه‌های عربستانی هم قرار داشت و حتی الهلالی‌ها برای جذب او پا پیش گذاشتند، اما ستاره ایرانی تصمیم گرفته فعلاً فوتبال خود را در قاره اروپا دنبال کند و حالا به دنبال انتخاب بهترین گزینه است. طارمی که 3 فصل رؤیایی را در پورتو گذراند و توانست به قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی، جام اتحادیه و سوپرجام فوتبال پرتغال دست پیدا کند و آقای گلی رقابت‌های باشگاهی در این کشور را هم از آن خود دارد، حالا به دنبال ماجراجویی در یک تیم مطرح‌تر در قاره اروپاست و امید به آن دارد تا بتواند در یکی از 5 لیگ معتبر دنیا به میدان برود. بعد از مطرح شدن پیشنهادات تیم‌هایی مانند منچستریونایتد و اینتر ایتالیا، حالا میلانی‌ها جدی‌ترین خواهان او هستند و مذاکرات فشرده‌ای درباره جذب مهدی طارمی انجام شده است.
یک امضا، فاصله طارمی تا پیراهن میلان
جانلوکا دی‌مارتزیو خبرنگار سرشناس ایتالیایی، در تازه‌ترین خبر درباره انتقال احتمالی مهدی طارمی به میلان ایتالیا اعلام کرد: «میلان پیشنهادی به ارزش (3+12) میلیون یورو برای جذب مهدی طارمی ارائه کرده است. مدیران میلان که هزینه زیادی در این پنجره کرده‌اند، نمی‌خواهند پیشنهاد زیادی ارائه کنند و اعتقاد دارند برای بازیکنی که قراردادش در تابستان بعد به پایان می‌رسد، چنین ارزش‌گذاری منطقی خواهد بود. مدیران پورتو ماه گذشته پیشنهاد ۱۳میلیونی میلان را رد کردند و حالا باید دید نسبت به این پیشنهاد چه واکنشی خواهند داشت.»
اولیویه ژیرو، دیووک اوریگی، الکسی سلماکرز و لورنزو کولومبو در کنار مارکو لاتزیچ بازیکنان حاضر در خط حمله میلان محسوب می‌شوند که سلماکرز در آستانه جدایی از جمع شاگردان استفان پیولی قرار دارد. گفته می‌شود که با توجه به شرایط خط حمله روسونری، پیولی نسبت به جذب طارمی چراغ سبز نشان داده و حالا گفته می‌شود که تنها یک امضا فاصله مهدی طارمی تا پیوستن به میلان است تا برای حضور در خط حمله این تیم با ستاره‌های سرشناسی مانند ژیرو و اوریگی رقابت کند.
روز سرنوشت‌ساز از راه رسید
مهدی طارمی در آغاز فصل جدید لیگ برتر پرتغال نتوانسته فرم ایدئال فصل گذشته خود را حفظ کند و صفر گل و پاس گل در کارنامه او در طول 3 بازی اخیر برای پورتو دیده می‌شود. البته که در این‌باره گفته می‌شود اخبار نقل‌وانتقالاتی هم روی روند فنی طارمی مؤثر بوده و حالا ستاره ایرانی امیدوار است که در صورت نهایی‌شدن انتقالش به میلان بتواند به روزهای اوج خود بازگردد. او با پیراهن تیم پرتغالی سابقه انجام بیش از 150 بازی را دارد و 80 گل زده هم در کارنامه او دیده می‌شود.
فابریزیتزیو رومانو دیگر خبرنگار نام‌آشنای دنیای فوتبال با اشاره به جزئیات پروژه انتقال طارمی به میلان، مدعی شد که پنجشنبه روز سرنوشت‌سازی در مسیر پیوستن مهدی طارمی به تیم ایتالیایی خواهد بود. رومانو در صفحه توییتری خود در این‌باره توضیح داد: «پیشنهاد میلان برای جذب مهدی طارمی مطابق انتظار ارائه شد؛ بسته‌ای به ارزش 15میلیون یورو با شرایط پرداخت مطلوب. انتقال اکنون به پورتو بستگی دارد.»

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی