[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

بررسی میدانی مدیریت شهری شیراز از پروژه‌های عمرانی و گردشگری، روزنامه شیراز نوین

در ادامه بازدیدهای عمرانی صورت گرفت:
بررسی میدانی مدیریت شهری شیراز
 از پروژه‌های عمرانی و گردشگری

مدیریت شهری شیراز در ادامه بازدیدهای عمرانی، از روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی و گردشگری بازدید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، مدیریت شهری شیراز در ادامه بازدیدهای عمرانی، از روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی و گردشگری بازدید کرد.
در بازدید از پروژه‌های کلان و در حال ساخت در شیراز که به‌طور متناوب مورد بررسی و ارزیابی مدیریت شهری قرار می‌گیرد، روند پیشرفت فیزیکی ارزیابی شده و مسائل احتمالی آن برای مرتفع شدن در دستور کار قرار می‌گیرند. اتمام سریع و حتی زودتر از موعد عملیات اجرایی پروژه‌های متعدد شهری که به‌منظور ایجاد تسهیل و تقویت زیرساخت‌ها در ابعاد مختلف شهری برنامه‌ریزی و اجرا شده‌اند، اولویت مدیریت ارشد شهری کلان‌شهر شیراز است که در این راستا، پروژه‌های بسیاری با راه‌اندازی نوبت شب به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند. قسمتی از آزادراه شیراز- اصفهان و پروژه کلان زیرگذر گویم که محوری شریانی در گلوگاه ورودی چند استان و تسهیلگر گره ترافیکی شمال و شمال غرب شیراز محسوب می‌شود، به‌عنوان مقصد عمرانی بازدید مدیریت شهری در این هفته بود که با توجه به اتصال آزادراه اصفهان- شیراز به این پروژه، زیرگذر گویم از اهمیت ویژه‌ای در تسهیل حوزه ترافیک برخوردار است. بازدید از پروژه کلان پارک آبی که به‌منظور ایجاد زیرساخت تقویت قطب گردشگری و نشاط اجتماعی برنامه‌ریزی شده است، از دیگر مقاصد بازدید مدیریت شهری بود.
 خط ۳ مترو‌ که توسعه غربی خط شرقی- غربی کلان‌شهر شیراز محسوب می‌شود و از تقاطع بصیرت به سمت میدان راه‌آهن ادامه دارد، نیز در بررسی میدانی مدیریت شهری قرار داشت. پروژه ارتفاعات بام سبز و مسیر دوچرخه‌سواری در ارتفاعات شیراز به‌منظور ایجاد زیرساخت بستر گردشگری و تفریحی به‌عنوان یک پروژه مهم در سطح کشور، نیز از دیگر مقاصد مدیریت شهری بود. در ادامه این بازدید چندساعته، جلسه‌ بررسی مسائل پروژه‌های مورد بازدید با حضور رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار، رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر، جمعی از معاونان و مدیران شهرداری و مدیران پروژه‌ها در ساختمان شهید سلیمانی شهرداری شیراز برگزار شد. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی