[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

افتتاح مجتمع فرهنگی و هنری شهر اوز، روزنامه شیراز نوین

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، مجتمع فرهنگی و هنری شهر اوز با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع در سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش ایرنا، احمد بانشی در پایان کلنگ‌زنی تالار مرکزی، نگارخانه، گالری، سالن همایش و بخش آموزشی مجتمع فرهنگی و هنری اوز بیان کرد: این پروژه با اعتبار اولیه ۲۰۰ میلیارد ریال اجرایی شد و با مشارکت خیران ساخته ‌می‌شود.
وی با بیان اینکه احداث مجتمع فرهنگی هنری اوز کد استانی دریافت کرده، افزود: امسال و سال گذشته ۷۰ میلیارد ریال به ساخت این مجتمع اختصاص یافته و بخش اداری آن مراحل پایانی خود را طی می‌کند.
بانشی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود بخش اداری مجتمع فرهنگی و هنری اوز با زیربنای ۲۵۰ متر مربع در هفته وحدت امسال برای استقرار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  این شهرستان به بهره‌برداری برسد.
افتتاح مجتمع فرهنگی و هنری پاسارگاد
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اعلام کرد: در ادامه هفته دولت، مجتمع فرهنگی هنری شهرستان پاسارگاد به طور رسمی افتتاح می‌شود.
وی افزود: عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی و هنری پاسارگاد ۱۲ سال پیش آغاز شده بود و فاز نخست آن با تزریق اعتبار ۶۰ میلیارد تومان در دولت سیزدهم تکمیل شد.
بانشی اضافه کرد: این بخش از مجتمع فرهنگی و هنری شهر پاسارگاد شامل کلاس‌های آموزشی، نگارخانه و فضای اداری است و سالن این مجتمع در آینده تکمیل می‌شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس یادآور شد: این مجتمع فرهنگی و هنری در مساحت چهار هزار متر مربع با یک هزار و ۶۰۰ متر مربع زیربنا ساخته شد.
گفتنی است، شهرستان اوز که دارای ۲بخش مرکزی و بید شهر است، در فاصله ۳۴۵ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی