[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مذاکرات برای حق پخش تلویزیونی به جایی نرسید ، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل پرسپولیس منتقد شماره یک در زمینه محل درآمدزایی باشگاهی است و اعتقاد دارد در صورتی که درآمدهای روز بازی به پرسپولیس تعلق بگیرد، این تیم مشکل مالی نخواهد داشت و ثروتمندترین تیم ایران خواهد بود. به گزارش ورزش سه، او در گفت‌وگوی نسبتاً طولانی که با خبرنگاران داشت، پیرامون حق‌ پخش تلویزیونی صحبت کرد و گفت: هنوز مذاکرات ما به جایی نرسیده؛ تبلیغات محیطی درآمد آن‌چنانی نیست و ما باید به دنبال درآمد پایدار باشیم.
درویش درباره این درآمد پایدار توضیح داد: حق پخش باید به جایی برسد، اما تا امروز ندادند. یکی از شاخصه‌های ای اف سی در فصل آینده درآمدزایی از طریق حق پخش تلویزیونی است و این الزام دارد. نمی‌شود که فقط امضا کنیم و باید انجام شود. به نظرم همت خوبی از سوی مجلس و دولت انجام شده و امیدواریم راهکاری بدهند که تیم‌ها از حقوقشان استفاده کنند.
باید دید این موضوع چه سرانجامی خواهد داشت، اما نکته مهم این است که پرسپولیس در دو فصل اخیر 400 میلیارد برای کادرفنی و بازیکنان خود هزینه کرده و تنها حدود 200 میلیارد تومان درآمدزایی داشته و حالا این کسری بودجه 50 درصدی باید از حق پخش تأمین شود.
نکته مهم اینکه فصل آینده لیگ نخبگان جایگزین فرمت کنونی مسابقات آسیایی خواهد شد و طبیعتاً حذف نمایندگان ایران اتفاق تلخی در این بازی‌ها خواهد بود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی