[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پیشتازی فارس در جابه‌جایی کالاهای اساسی، روزنامه شیراز نوین

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با اشاره به لزوم جابه‌جایی کالای اساسی، گفت: 1میلیون و 370هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان حمل و نقل استان فارس از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون جابه‌جا شده است.
به گزارش روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس، علیرضا امیری، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس، روز 12 مرداد ضمن تشریح وضعیت استان در حوزه حمل کالا و مسافر گفت: از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون، از مبدأ استان فارس به کل کشور 58میلیون تن کالا جابه‌جا شده است.
وی آموزش مداوم رانندگان وسایل نقلیه در راستای ارتقای ایمنی را یک امر ضروری دانست و تصریح کرد: 30هزار راننده در سطح استان در طول خدمت دولت مردمی، ایران قوی آموزش دیدند و همچنین تاکنون 18میلیون و 943هزار مسافر از مبدأ استان فارس به سایر نقاط کشور جابه‌جا شدند.
امیری با بیان اینکه حمل کالاهای اساسی یکی از نیاز‌های مهم کشور به شمار می‌آید، خاطرنشان کرد: برای ثبات در بازار و پایداری جامعه حمل کالاهای اساسی از بارانداز‌ها و بندرهای کشور به شهرها یک امر ضروری است؛ از این رو 1میلیون و 370هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان حمل و نقل استان فارس جابه‌جا شده است. معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس ادامه داد: ایمن‌سازی 51 مدرسه حاشیه راه‌ها به همراه آموزش متناسب با دانش‌آموزان توسط کارشناسان ایمنی این اداره انجام شده است. همچنین 4 مجوز معاینه فنی سنگین و فوق سنگین صادر شده که 1 مرکز در حال بهره‌برداری و 3 مرکز در حال احداث است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی