[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

۵هزار جلد سند مالکیت صادر شد ، روزنامه شیراز نوین

مدیر بنیاد مسکن شهرستان بختگان:
5هزار جلد سند مالکیت صادر شد 

محسن رضاییان مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بختگان در نشستی با حضور صادقی رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بختگان و خلفی رئیس دادگستری این شهرستان در خصوص تسریع و رفع موانع و مشکلات روند صدور 5000 جلد اسناد مالکیت شهر آباده طشک رایزنی و گفت‌وگو کرد. به گزارش شیرازنوین به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، رضاییان مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بختگان در این نشست صدور اسناد مالکیت را اقدامی در راستای افزایش انگیزه ماندگاری روستاییان و کاهش مهاجرت‌ها دانست. رضاییان مدیر بنیاد مسکن شهرستان بختگان با تأکید بر تداوم توسعه و محرومیت‌زدایی، گزارشی از عملکرد این نهاد در سال گذشته را ارائه داد و بیان داشت: در سالی که گذشت، بنیاد مسکن گام‌های ارزنده‌ای در جهت توسعه و محرومیت‌زدایی در شهرستان بختگان برداشته است.
وی تأکید کرد: این نهاد انقلابی در طول سال‌های گذشته در راستای آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی به ایجاد سرپناه برای محرومان جامعه و همچنین ایجاد عدالت در توسعه اقدام کرده است. مدیر بنیاد مسکن شهرستان بختگان، فعالیت‌های این بنیاد در حوزه مسکن روستایی را تشریح کرد و ادامه داد: بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در سایه تأمین مسکن ایمن، متناسب با توسعه یکنواخت مجتمع‌های زیستی، توسعه و هماهنگی مسکن و محیط با رعایت اصول فنی ضمن حفظ هویت و سیمای عمومی روستا و به طور کلی تبلور فیزیکی فرهنگ و اقلیم هر منطقه در مسکن روستایی از کارکردهای این بنیاد است.
رضاییان ادامه داد: شهرستان بختگان دارای 43 روستا با جمعیتی معادل ۷هزار و ۷۸۰ خانوار جمعیت روستانشین شامل ۲۵هزار و ۵۰۰ نفر است که با کارکردهای بنیاد مسکن ۵۹۰۰ خانوار از مزایای طرح‌های توسعه و عمران روستایی بهره‌مند شده‌اند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی