[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

چه کسی حریف گرگ ایرانی می‌شود؟ ، روزنامه شیراز نوین

دو ماه دیگر تا مستر المپیای ۲۰۲۳ باقی مانده و هادی چوپان از شانس های اصلی کسب رده نخست است. به گزارش ایسنا، رقابت‌های مستر المپیای ۲۰۲۳ دو ماه دیگر برگزار می‌شود و هادی چوپان از ایران مدافع عنوان قهرمانی است. هادی چوپان هدف بزرگی در سر دارد؛ او بی‌وقفه تلاش می‌کند تا جلوتر از بقیه روی سکوی نخست قرار گیرد.
هادی چوپان در حال تبدیل شدن به یک قهرمان مسلط در مسترالمپیاست. او اخیراً تمرین‌های زیادی روی پایش انجام داده تا به پیشرفت لازم برای کسب دومین عنوان مستر المپیا برسد.
یکی از برجسته‌ترین چهره‌های دنیای بدنسازی حرفه‌ای امروز، هادی چوپان است که اولین بدنساز ایرانی شد و عنوان معتبر مستر المپیا را در سال ۲۰۲۲ به دست آورد. چوپان توانست ممدوح محمد حسن مصری را کنار بزند و با وجود همه چالش‌ها به سکوی نخست برسد. چوپان قبل از اینکه به رده نخست برسد در مستر المپیای ۲۰۱۹، ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ در بین چهار نفر اول قرار گرفت.
او در بیشتر دوران حرفه‌ای خود مجبور بود به خاطر روابط بین ایران و ایالات متحده از حضور در برخی از برنامه‌های برجسته بدنسازی در ایالات متحده دور بماند. چوپان به دلیل مشکلات ویزا تقریباً فرصت حضور در المپیا ۲۰۲۰ را از دست داده بود، ولی در روزهای پایانی، کار او درست شد. اما همه آن سختی‌ها خاطره شدند و هادی چوپان اکنون مستر المپیاست؛ او اولین دفاع از عنوان خود را در مستر المپیای ۲۰۲۳ که از ۳ تا ۵ نوامبر در اورلاندو، فلوریدا برگزار می‌شود، انجام خواهد داد.
هادی چوپان ۱۰ هفته مانده تا مستر المپیا ۲۰۲۳ در حال تمرین است؛ او اخیراً تمرینات شدید پا را پشت سر گذاشته و ویدئوها را در کانال یوتیوبش منتشر کرده است؛ چوپان بیشتر روی تکنیک تمرکز داشت.  
هادی چوپان در جدیدترین تغییرات بدنی خود فوق‌العاده به نظر می‌رسد، ولی این قهرمان با چالش سختی روبه‌رو است و درک لونسفورد، رقیب اصلی او برای عنوان قهرمانی است؛ او به همراه گرگ ایرانی بار دیگر برای کسب مقام اول مبارزه خواهد کرد.
رونی کلمن، اسطوره بدنسازی و قهرمان ۸ دوره مستر المپیا فکر می‌کند که لانسفورد ممکن است هادی چوپان را کنار بزند و عنوان نخست را به دست بیاورد. برخی حتی بر این باورند که بسامسون داودا، قهرمان آرنولد کلاسیک ۲۰۲۳ ممکن است هر دو را روی صحنه غافلگیر کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی