[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

زاگرس جنوبی، دومین نماینده فارس در لیگ برتر هندبال بانوان ، روزنامه شیراز نوین

هندبال بانوان فارس صاحب دومین نماینده خود در لیگ برتر باشگاه‌های کشور شد.
به گزارش خبرنگار ما، تیم نفت و گاز زاگرس جنوبی به‌عنوان نماینده استان در نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان ایران به میدان می‌رود.
لیگ برتر هندبال بانوان کشور از ۳۱ شهریور با حضور تیم‌های شهید چمران لارستان، نفت و گاز زاگرس جنوبی، سنندج، نفت و گاز گچساران، شهدای رزکان البرز، فولاد هرمزگان، سنگ آهن بافق و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به جریان می‌افتد.
در آخرین روز تابستان امسال و در نخستین هفته  این مسابقات، زاگرسی ها میزبان فولاد هرمزگان هستند؛ تیم‌های سنندج و شهدای رزکان البرز حریفان بعدی آنها خواهند بود.
دکتر آرش فدعم، رئیس امور ورزش شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به لطف خدا مجوز تیم‌داری‌مان بعد از تکواندو و کشتی در ورزش هندبال بانوان هم از سوی وزارت نفت صادر شد تا با شرکت در سطح اول ورزش هندبال بانوان ایران بتوانیم به بانوان هندبالیست هم‌استانی خدمت نماییم. هندبال فارس از دیرباز جایگاه ارزنده‌ای در سطح ملی و حتی بین‌المللی دارد و این باعث مسرت ماست.
رئیس امور ورزش شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی افزود: برنامه‌ریزی ما برای حضور موفق در رقابت‌های لیگ برتر بانوان ایران به زودی دنبال می‌شود؛ سعی ما در جذب بازیکنان و کادر فنی بومی است و بعد از جذب نفرات مورد نظرمان دورخیز قابل‌توجهی را خواهیم داشت.
فدعم گفت: مدیران و اعضای محترم هیئت مدیره شرکت، انگیزه فراوانی برای این حضور دارند و حمایت دست‌اندرکاران ورزش استان اعم از اداره کل ورزش و جوانان و هیئت هندبال استان بازوی مؤثری در ادامه راه برای ما خواهد بود. 
وی با تشکر از تلاش‌ها و حمایت‌های دکتر افشار، رئیس تربیت بدنی شرکت ملی نفت و مهندس منتصری، مدیرعامل، مهندس دوران، مدیر منابع انسانی،  مصلی نژاد، مدیر مالی و هیئت مدیره شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی ابراز کرد: ان‌شاءالله به زودی با تشکیل تیممان، تمرینات آماده‌سازی را برای حضور موفق در لیگ برتر هندبال بانوان کشور دنبال خواهیم کرد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی