[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

فرماندار شهرستان سرچهان: توسعه و محرومیت زدایی روستایی از اهداف بنیاد مسکن است ، روزنامه شیراز نوین

فرماندار شهرستان سرچهان:
توسعه و محرومیت زدایی روستایی از  اهداف 
بنیاد مسکن است 

حجت علی سلیمی فرماندار شهرستان سرچهان از طرح‌های عمران روستایی بنیاد مسکن در روستای خیر آباد این شهرستان بازدید کرد و بیان داشت : توسعه روستایی و محرومیت زدایی دو رکن اصلی فعالیت در روستاها است که از سوی بنیاد مسکن دنبال می‌شود.به گزارش شیراز نوین به نقل ازروابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، سلیمی فرماندار سرچهان در بازدید از روستای  خیرآباد اظهار داشت : طرح‌های بهسازی این روستا  از محل اعتبارات در اختیار  در سطحی به مساحت ۱۷۰۰ متر مربع در حال اجرا است و نقش بسزایی در افزایش رضایتمندی روستاییان دارد.
این مقام مسوول همچنین از روستای محمودآباد در این شهرستان بازدید کرد و گفت : طرح‌های بهسازی این روستا نیز  از محل اعتبارات استانی در سطحی به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع اجرایی می‌شود. فرماندار سرچهان در بازدید از طرح‌های عمران روستایی در روستای قلات با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن افزود: در روستای قلات از محل اعتبارات ملی طرح‌های عمران روستایی در سطحی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در حال اجرا است.
سلیمی با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای زدودن غبار محرومیت از نقاط مختلف شهرستان  ، بیان کرد: نگاه متوازن به توسعه مناطق محروم اولویت دولت است و در این زمینه گام برمی‌دارد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی