[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

گردشگران ما را در فرودگاه قضاوت می‌کنند، روزنامه شیراز نوین

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: با توجه به ظرفیت‌های فرودگاه بین‌المللی شیراز و حجم پروازها و ورود و خروج مسافران و گردشگران داخلی و خارجی از طریق این فرودگاه، ساخت هتل و فروشگاه یا نمایشگاه دائمی در این مکان در دستور کار قرار دارد.
سید مهدی خادمی، روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: فرودگاه به ویژه فرودگاه‌های بین‌المللی به عنوان نخستین پنجره ورود به کشور ما را در معرض قضاوت مخاطب و مسافر داخلی و خارجی قرار می‌دهد و یک فرصت مناسب برای معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های استان است.
او ادامه داد: استان فارس با توجه به موقعیت استراتژیکی که در هاب جنوب کشور و ارتباط با کشورهای حوزه خلیج فارس دارد و خط ترانزیتی که به کشورهای حوزه قاره اروپا و آمریکا انجام می‌شود، یک فرصت و امکان خوب است که بتوانیم برای زمینه جذب مخاطب از این ظرفیت استفاده کنیم.
وی اظهار کرد: در این راستا از ظرفیت‌های مختلفی که در این فرودگاه وجود دارد و همچنین توانمندی‌ها و پتانسیل‌های اقتصادی، تجاری، بازرگانی و فرهنگی استان می‌توان بهره برد. او اظهار کرد: با توجه به مقاصد پروازی مستقیم و پروازهای ترانزیتی از فرودگاه شیراز به بسیاری از فرودگاه‌های بین‌المللی در دیگر کشورها و بالعکس، وجود یک هتل در فرودگاه شیراز به عنوان یک نیاز احساس می‌شود و این ظرفیت نیز به شکل ویژه در فرودگاه شیراز وجود دارد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: در جریان بازدید روز یکشنبه از فرودگاه شیراز، بسته ایجاد یک هتل بین‌المللی در فرودگاه شیراز در اختیار ما قرار گرفت که پیگیری می‌کنیم تا یک سرمایه‌گذار توانمند و دارای اهلیت را برای این کار جذب کنیم. خادمی افزود: همچنین بحث ایجاد یک نمایشگاه یا فروشگاه بزرگ دائمی از محصولات تولیدی استان در فرودگاه شیراز مورد مطالعه قرار گرفته و بسته سرمایه‌گذاری در این زمینه را نیز در اختیار داریم و از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این حوزه دعوت می‌کنیم.
وی ادامه داد: ظرفیت‌های دیگری نیز در فرودگاه شیراز وجود دارد که برنامه‌ریزی‌های متناسبی را با همکاری مدیریت فرودگاه و کارکنان آن در دست مطالعه و اجرا خواهیم داشت. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی