[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

حضور ۲۴۰هزار نفر در پیاده‌روی اربعین، روزنامه شیراز نوین

دبیر ستاد اربعین فارس خبر داد:
حضور ۲۴۰هزار نفر در پیاده‌روی اربعین

دبیر ستاد اربعین فارس گفت: ۲۴۰هزار نفر از این استان برای حضور در پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کرده‌اند که در مقایسه با سال قبل ۲۰ درصد افزایش ‌یافته است. سیدمجتبی علوی در جمع خبرنگاران در خصوص فعالیت‌های انجام‌شده برای حضور زائران استان فارسی در پیاده‌روی اربعین بیان کرد: بیش از ۲۴۰هزار نفر از استان فارس در سامانه سماح برای حضور در پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کرده‌اند که در مقایسه با سال قبل، ۲۰ درصد افزایش‌ یافته است.
او اضافه کرد: افرادی که دارای خودروی شخصی هستند، می‌توانند به مرزهای شلمچه و چذابه سفر کرده و از پارکینگ خودرویی که در این مرز در نظر گرفته شده است، استفاده کنند.
علوی با اشاره به افزایش موج برگشت زائران به میهن و استان فارس پس از شرکت در پیاده‌روی اربعین، اظهار کرد: از هم‌وطنان می‌خواهیم با توجه به خستگی ایجاد شده در طول سفر، با استراحت کافی و رعایت تمام قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و بدون عجله به شهرهای خود برگردند تا خدای ناخواسته شاهد تصادفات ناشی از این موارد نباشیم.
او به پویش «نذر میهمان سفر اربعین» اشاره کرد و افزود: یکی از اقدامات قابل‌توجه در استان فارس اجرای پویش «نذر میهمان سفر اربعین» است که در این طرح افراد با مراجعه به موکب‌ها، منازل خود را در اختیار مسافران و زائرانی قرار می‌دهند که در موکب‌ها اسکان دارند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی