[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز: زیرساخت‌های پزشکی نیازمند توسعه است، روزنامه شیراز نوین

در نشستی با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، راهکارهای توسعه تجهیزات پزشکی در مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر به عنوان تنها مرکز فوق تخصصی سرطان در جنوب کشور، بررسی شد. به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون درمان دانشگاه در این نشست به موضوع اهمیت توسعه زیرساخت‌های پزشکی موردنیاز برای تقویت و توسعه خدمات این مرکز به عنوان تنها مرکز فوق تخصصی سرطان در جنوب کشور پرداخت و مهم‌ترین اولویت‌های موجود در این زمینه را مطرح کرد. دکتر «مهرداد شریفی» افزود: ارائه خدمات فوق تخصصی درمانی به بیش از 36هزار بیمار در سال گذشته در این مرکز درمانی، نشان از تلاش بی‌وقفه کارکنان و اهمیت و جایگاه این مراکز در چرخه خدمات درمانی استان فارس دارد. در ادامه این نشست، مسئولان مراکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر به بیان چالش‌ها و دیدگاه‌های خود پرداختند.
پیگیری جذب منابع و افزایش بهره‌وری مراکز درمانی، نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات پزشکی موردنیاز بیمارستان، از موارد مطرح شده در این نشست بود.
مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر، به همت بانوی نیک‌اندیش «زهرا سعادت» به یاد فرزندش «امیررضا حدائق» که به دلیل بیماری سرطان از دنیا رفت، در سال 1388 تأسیس و به دانشگاه علوم پزشکی شیراز اهدا شد. این بیمارستان با دارا بودن 140 تخت مصوب و 110 تخت فعال و 15 بخش شامل اورژانس، اتفاقات اطفال، اتفاقات بزرگسال، مراقبت‌های ویژه کودکان، اتاق عمل، آنکولوژی بزرگسالان، آنکولوژی اطفال، عفونی اطفال، شیمی‌درمانی سرپایی و بخش‌های پیوند سلول‌های بنیادی اتولوگ و پیوند سلول‌های بنیادی آلوژن، به بیماران خدمات ارائه می‌دهد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی