[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پیغام واضح ناصر الخلیفی برای رئال، روزنامه شیراز نوین

ناصر الخلیفی یک بار دیگر از کیلیان امباپه ستایش کرد و در ادعای جالب گفت پی اس جی هرگز این‌قدر متحد نبوده است.
به گزارش ورزش سه، ناصر الخلیفی این هفته به پرتغال سفر کرد تا شاهد افتتاح شهر ورزشی جدید اسپورتینگ براگا باشد، باشگاهی که گروه سرمایه‌گذاری قطر، 21 درصد از سهام آن را در اختیار دارد؛ همان صندوق سرمایه‌گذاری قطری که 100 درصد از سهام PSG را در اختیار دارد. 
رئیس تیم پاریسی در مصاحبه‌ای با روزنامه رکورد، به بررسی مسائل مختلف روز این باشگاه پرداخت و در مورد کیلیان امباپه سعی کرد محتاطانه حرف بزند.
ناصر الخلیفی در مورد امباپه گفت: کیلیان امباپه بازیکنی باورنکردنی و شخصیتی فوق‌العاده است؛ ما رابطه بسیار خوب و مثبتی داریم. او البته مثل یک هفته پیش و در جریان قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا، حاضر نشد در مورد تمدید احتمالی او اظهار نظر کند.
روزنامه اکیپ روز دوشنبه اعلام کرد که قصد این بازیکن در حال حاضر تمدید نیست و می‌خواهد تابستان بعد بازیکن آزاد باشد.
در مورد یازده خرید تابستانی، الخلیفی با خوشحالی گفت: تیم ما در داخل و خارج از زمین، هرگز تا این حد متحد نبوده است و فکر می‌کنم این موضوع در هفته گذشته مقابل لیون مشهود بود. ما مربی و مدیر ورزشی فوق‌العاده‌ای داریم و از روح جدیدی که در پاری سن ژرمن دمیده شده است، بسیار خوشحالم. امسال، در چرخه جدید پاری سن ژرمن، ما کمتر روی نتایج و بیشتر روی عملکرد و سبک بازی خود تمرکز کرده‌ایم؛ اگر این کار را انجام دهیم، نتایج خوب نیز به دست می‌آید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی