[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ساخت ایستگاه کلبه سعدی به‌زودی آغاز می‌شود ، روزنامه شیراز نوین

شهردار کلان‌شهر شیراز با اشاره‌ به عملیات فاز دوم خط ۲ مترو از میدان امام حسین(ع) به سمت کلبه سعدی گفت: ساخت ایستگاه کلبه سعدی به‌زودی آغاز می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در تجمع عزاداران و هیئات مذهبی شهرک سعدی با تسلیت ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از همه دست‌اندرکاران این مراسم قدردانی کرد.
او همچنین حضور علیرضا پاک‌فطرت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، سید ابراهیم حسینی رئیس شورای اسلامی شهر و محمدرضا هاجری رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل‌بیت(ع) را در این جمع گرامی داشت.
شهردار شیراز به خدمات شهرداری این کلان‌شهر در شهرک سعدی نظیر احداث تونل، ۴۵متری فشار قوی و راه‌های دسترسی ایجادشده، ۳۰ متری حاج عزت‌الله فهندژ سعدی، پایانه سعدی و ایجاد مسیر از محور اکبرآباد به خرامه و شهرک سعدی و پروژه‌های محرومیت‌زدایی در این منطقه و خروج این شهرک از بن‌بست اشاره کرد.
اسدی در ادامه سخنان خود به عملیات فاز دوم خط ۲ مترو از میدان امام حسین(ع) به سمت کلبه سعدی اشاره و بیان کرد: ساخت ایستگاه کلبه سعدی به‌زودی آغاز می‌شود.
او هچنین با اشاره به عملیات تعریض و مقاوم‌سازی پروژه مهم پل سلمان فارسی در شعاع نزدیک شهرک سعدی که با فعالیت شبانه‌روزی، یک‌ماه زودتر از موعد به شهروندان تحویل شد، گفت: طول این پل با قدمت چندین دهه، ۲۱ متر بود و در این عملیات که‌ به‌منظور رفع گره ترافیکی و تسهیل در تردد انجام گرفت، طول آن علاوه بر مقاوم‌سازی به ۴۵ متر رسید.
این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز به دیگر پروژه مهم در این شعاع اشاره و بیان کرد: پروژه لوله‌گذاری در گلوگاه ورودی محور دروازه قرآن به‌منظور دفع آب‌های سطحی از اهمیت بسزایی به‌منظور جلوگیری از تکرار حادثه در مواقع همانند بحران سیل ۱۳۹۸ ضروری بود و به‌طور شبانه‌روزی انجام شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی