[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رئیس پلیس آگاهی فارس خبر داد: کلاهبرداری با رسید جعلی ، روزنامه شیراز نوین

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری کلاهبرداری که با ارائه رسید بانکی جعلی از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد. 
سرهنگ «کاووس حبیبی» در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وصول چند فقره شکوائیه به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی  قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی‌های انجام گرفته مشخص شد مال‌باختگان جهت فروش طلای خود اقدام به درج آگهی در سایت دیوار نموده و پس از آن فرد کلاهبردار به عنوان خریدار طلا با ارائه رسید بانکی جعلی اقدام به کلاهبرداری و بردن اموال آنان کرده است. رئیس پلیس آگاهی استان فارس ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، در نهایت متهم موردنظر شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.
سرهنگ حبیبی با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود اقرار کرد و با تشکیل پرونده به دادسرا اعزام شد، گفت: این فرد کلاهبردار 70 گرم طلا و 5 قطعه سکه از شهروندان به این روش کلاهبرداری کرده بود.
وی به شهروندان توصیه کرد: فریب افراد کلاهبردار را نخورده و در صورت واریز وجه به حسابتان حتماً قبل از اتمام معامله حساب خود را شخصاً چک نمایید و صرفاً با دریافت یک رسید از طرف فرد مقابل به او اعتماد نکنید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی