[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

غیبت قاسم‌پور و طلایی که به روسیه می‌رسد! ، روزنامه شیراز نوین

یک سایت آمریکایی در تحلیل وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد نوشت که با غیبت کامران قاسم‌پور، شانس کشتی‌گیر روس برای طلا زیاد است.
به گزارش ورزش سه و به‌نقل از خبرگزاری فارس، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان از ۲۵ شهریورماه در بلگراد آغاز می‌شود. سایت Flowrestling در گزارشی در خصوص مدعیان وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد نوشت: با غیبت کامران قاسم‌پور، قهرمان ۲ دوره جهان به دلیل آسیب‌دیدگی، ماگومد قربانوف از روسیه شانس زیادی برای کسب مدال طلا دارد؛ او در فینال مسابقات جهانی ۲۰۲۱ با شکست مقابل قاسم‌پور مدال نقره را کسب کرد.
با وجود آسیب‌دیدگی قاسم‌پور، ایران ملی‌پوش دیگری دارد که می‌تواند شانس کسب مدال باشد؛ امیرعلی آذرپیرا با ۲۱ سال سن ۲ قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان در وزن ۹۷ کیلوگرم و در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ را کسب کرده است. 
مدعیان: زاهد والنسیا بعد از ناکامی در وزن ۸۶ کیلوگرم تغییر وزن داد و توانست در فینال ایکس با غلبه بر حریفش در ترکیب تیم ملی آمریکا قرار بگیرد؛ حملات پرقدرت والنسیا تهدیدی برای همه کشتی‌گیران این وزن خواهد بود و همین او را تبدیل به یک مدعی خطرناک تبدیل کرده است.
میریانی مایسورادزه و عثمان نورماگومدوف از آذربایجان هر ۲ برنز قهرمانی جهان سال گذشته را کسب کردند که امسال نیز جزو مدعیان خواهند بود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی