[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

جا خالی دادن به سبک آزمون!، روزنامه شیراز نوین

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران از سمت خود کناره‌گیری کرده و منتظر واکنش مدیران فدراسیون فوتبال به استعفای خود است.
به گزارش فوتبال 360، تیم ملی فوتبال زنان ایران کمتر از 2 ماه دیگر باید در دور دوم مسابقات انتخابی المپیک 2024 پاریس به میدان برود. براساس قرعه‌کشی انجام‌شده باید ملی‌پوشان عازم کشور استرالیا شوند و در نخستین گام، چهارم آبان‌ماه مقابل تیم ملی فوتبال زنان این کشور صف‌آرایی کنند و سپس هفتم آبان‌ماه به مصاف تیم ملی زنان چین‌تایپه بروند و در آخرین بازی مرحله گروهی هم دهم آبان‌ماه برابر تیم ملی زنان فیلیپین قرار گیرند.
کادر فنی تیم ملی به بهانه برگزاری اردوهای متوالی برای این تیم از مسئولان سازمان لیگ خواست تا برگزاری مسابقات لیگ برتر را به تعویق بیندازند که این اتفاق رخ داد، اما نکته جالب‌توجه اینکه خبری از برگزاری اردوهای ملی نیست و در 20 روز گذشته تیم ملی فوتبال زنان ایران در تعطیلات مطلق بوده است؛ به ‌طوری‌که بعد از برگزاری اردوی تیم ملی به میزبانی انزلی، خبری از برگزاری دور جدید اردوها نیست.
*استعفای ناگهانی برای فرار از بحران!
زنان فوتبال ایران قرار بود در دهه اول شهریورماه در جزیره کیش اردو بزنند، اما این اردو لغو شد و بعد از آن بحث برپایی اردوی تیم ملی فوتبال زنان ایران به میزبانی شهر گلپایگان به میان آمد که برگزاری این اردو هم نهایی نشد تا بلاتکلیفی‌ها ادامه داشته باشد. همین مسئله باعث شده تا مریم آزمون در روزهای گذشته نامه استعفای خود را تنظیم کند و گفته می‌شود که به تاریخ سوم شهریورماه، استعفای آزمون به صورت کتبی در اختیار مدیران فدراسیون فوتبال قرار گرفته است!
آزمون در شرایطی از سمت خود کناره‌گیری کرده که تفاسیر مختلفی در این‌باره وجود دارد؛ از یک‌سو گفته می‌شود که سرمربی تیم ملی فوتبال زنان به شرایط اردویی معترض بوده و از طرف دیگر بحث پایان قرارداد او با تیم ملی فوتبال زنان مطرح است، اما در این میان، گویا عدم آمادگی تیم ملی فوتبال زنان برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک باعث شده تا مریم آزمون تصمیم به استعفا بگیرد؛ حالا قرار است در جلسه‌ای با حضور مریم منظمی سرپرست نایب‌رئیسی زنان فدراسیون فوتبال، این استعفا بررسی شود. جالب آنکه در هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال درباره ادامه همکاری با آزمون یا پذیرش استعفای او چنددستگی وجود دارد و همین مسئله باعث شده تا تصمیم قطعی در این‌باره گرفته نشود.
مریم آزمون در حالی تصمیم به استعفا گرفته که انتظار می‌رفت او تا پایان مسابقات انتخابی المپیک روی نیمکت تیم ملی فوتبال زنان ایران حضور داشته باشد. جالب آنکه در این میان گفته می‌شود پیشنهاد وسوسه‌انگیز یک تیم باشگاهی هم در تصمیم آزمون در زمینه استعفا از هدایت تیم ملی فوتبال زنان مؤثر بوده و گویا او با واهمه از شکست‌های سنگین در استرالیا مقابل رقبای نام‌آشنا تصمیم گرفته تا به نوعی پیش‌دستی کند و تا پیش از آنکه بحران بزرگی برای فوتبال زنان ایران شکل گیرد، خود از سمتش کنار رفته باشد. در این میان خبرهای غیررسمی هم وجود دارد که مدیران فدراسیون فوتبال به دنبال تغییر و تحولات روی نیمکت تیم ملی بعد از مسابقات انتخابی المپیک بوده‌اند و حالا استعفای آزمون باعث شده تا در انجام این تغییرات، تعجیل شود!

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی