[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

کاپیتان جدید، الگوی آلمان را معرفی کرد، روزنامه شیراز نوین

ایلکای گوندوگان معتقد است منچسترسیتی فصل گذشته که فاتح سه گانه شد، می‌تواند الگوی موفقیت هر تیمی باشد.
به گزارش ورزش سه، فردا تیم ملی آلمان در شرایطی به مصاف ژاپن در دیداری دوستانه می‌رود که کسب پیروزی در آن اهمیتی بالا دارد. آلمان نتوانسته در بازی‌های اخیرش نتایج خوبی کسب کند و هانسی فلیک به فاصله کمتر از یک سال تا یورو 2024 در خطر اخراج قرار دارد؛ ژرمن‌ها سپس در بازی دوستانه دیگر باید برابر فرانسه قرار بگیرند که محک مناسب‌تری برای میزبان یورو خواهد بود.
ایلکای گوندوگان در نشست خبری بازی با ژاپن گفت: فردا هدف اصلی ما دستیابی به یک نتیجه خوب است؛ من فکر می‌کنم ما کیفیت و توانایی کافی داریم تا بتوانیم با تیم‌های دیگر در شرایط برابر در تورنمنت‌ها دیدار کنیم. با این وجود، ما باید دائماً این را ثابت کنیم؛ اگر نتوانید این کار را انجام دهید، در درازمدت کیفیتتان زیر سؤال خواهد رفت. بنابراین ما اکنون باید دوباره به روند بردهای متوالی برگردیم؛ ما اکنون وارد مقطع داغ قبل از یورو شده‌ایم و زمان آن است که دگرگونی و تحول را آغاز کنیم.
گوندوگان در مورد کاپیتانی آلمان گفت: از اعتماد مربی و کل تیم خوشحالم؛ برای من افتخار است که می‌توانم این تیم جوان را به‌عنوان کاپیتان در زمین هدایت کنم؛ تجربه سال گذشته با سیتی نشان داد که می‌توانم این کار را انجام دهم. شما در منچسترسیتی کاپیتان بودید؛ آلمان چه چیزی می‌تواند از سیتی بیاموزد؟ «فکر می‌کنم هر تیمی در جهان می‌تواند چیزی از سیتی بیاموزد و آن را الگو قرار دهد؛ به شخصه سعی می‌کنم شتاب مثبت چند ماه اخیر را با خودم به تیم ملی بیاورم. می‌خواهم اعتماد به نفس آسیب‌دیده را در اینجا بهبود ببخشم».

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی