[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ژیرو به دربی نمی‌رسد!، روزنامه شیراز نوین

کادر فنی و هواداران میلان به شدت نگران وضعیت اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی و غیبت احتمالی او در دیدار برابر اینتر هستند. به گزارش ورزش سه، ژیرو در جریان دیدار تیم ملی فرانسه برابر تیم ملی ایرلند در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های اروپای 2024 در دقیقه 26 مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت.
تصاویر او در حالی که بسته یخی را روی مچ پای چپش بسته و با ناراحتی و ناامیدی روی نیمکت فرانسه نشسته بود خیلی زود منتشر شد و نگرانی شدید کادر فنی میلان را از بابت وضعیت سلامتی او به همراه داشت.
این بازیکن 36 ساله حالا اردوی تیم ملی فرانسه را ترک کرده و به میلان برگشته تا میزان مصدومیتش را مشخص و روند درمان را هرچه زودتر آغاز کند، اما کوریره دلو اسپورت خبر داده که ممکن است او نتواند میلان را در دربی حساس دلامادونینا که قرار است پس از پایان وقفه دیدارهای ملی در تاریخ 16 سپتامبر(25 شهریور) برگزار شود همراهی کند.
استفانو پیولی از همین حالا مشغول بررسی نقشه جایگزین در صورت غیبت ژیرو در این دیدار است و به نظر می‌رسد که گزینه‌های زیادی هم در اختیار ندارد. او می‌تواند از لوکا یوویچ و نوح اوکافور استفاده کند که در حال حاضر در اردوی تیم‌های ملی کشورشان هستند. 
این در حالی است که یوویچ هنوز حتی با میلان تمرین هم نکرده، اما تجربه حضورش در سری آ می‌تواند به او کمک کند. در نهایت میلان تصمیم نهایی درباره این وضعیت را در چند روز پایانی منتهی به دیدارش برابر اینتر خواهد گرفت و امیدوار است که شرایط این مهاجم فرانسوی تا آن زمان بهتر شده باشد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی