[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پایش تولید در واحدهای صنعتی، روزنامه شیراز نوین

 شهرام شاهد- گروه خبر 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ارتقای وضعیت تصفیه‌خانه فاضلاب، لزوم پایش دقیق پساب خروجی واحدهای تولیدی و نظارت بیشتر در این بخش به منظور انجام عملیات پیش‌تصفیه در واحدهای صنعتی، اصلاح بخشی از شبکه آب و انتقال آب و پایش وضعیت تولید در واحدهای صنعتی و برگزاری کلینیک‌های صنعتی و رفع مشکلات واحدهای راکد با هدف فعال‌سازی و ارتقای وضعیت تولید را از برنامه‌های مهم این شرکت در دو بخش شرکت‌های خدماتی و نیز نظارت مستقیم این شرکت برشمرد. هاشمی در جلسه با هیئت‌مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی آب باریک مسائل و مشکلات این قدیمی‌ترین شهرک صنعتی استان بررسی و تصمیماتی برای رونق شهرک صنعتی و رفع مشکلات اتخاذ شد.
در این نشست، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ضمن بررسی مشکلات مطرح شده توسط هیئت‌مدیره این شهرک صنعتی، دستوراتی در راستای رسیدگی به این مشکلات صادر کرد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه شهرک صنعتی آب باریک زرقان نخستین شهرک صنعتی در استان و یکی از قدیمی‌ترین شهرک‌های صنعتی کشور محسوب می‌شود، گفت: این شهرک صنعتی به‌عنوان قدیمی‌ترین شهرک صنعتی استان فارس دارای تمامی امکانات زیرساختی است و مشکل تأمین زیرساخت ندارد.
هاشمی با اشاره به واگذاری شهرک صنعتی آب باریک به شرکت خدماتی به عنوان تشکل منتخب صنعتگران، ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در حفظ و نگهداری و از تأسیسات شهرک صنعتی بر همکاری به منظور رفع برخی نواقص تأکید کرد.
وی ارتقای وضعیت تصفیه‌خانه فاضلاب، لزوم پایش دقیق پساب خروجی واحدهای تولیدی و نظارت بیشتر در این بخش به منظور انجام عملیات پیش تصفیه در واحدهای صنعتی، اصلاح بخشی از شبکه آب و انتقال آب و پایش وضعیت تولید در واحدهای صنعتی و برگزاری کلینیک‌های صنعتی و رفع مشکلات واحدهای راکد با هدف فعال‌سازی و ارتقای وضعیت تولید را از برنامه‌های مهم در این شهرک صنعتی اعلام کرد که برخی از آنها توسط شرکت خدماتی و برخی دیگر با همکاری و حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی فارس انجام می‌شود.
وی افزود: این شهرک صنعتی با 32 هکتار مساحت دارای 22.5 هکتار اراضی صنعتی است که این اراضی در قالب 123 قراردادبه متقاضیان واگذار شده و از این تعداد90 واحد صنعتی و تولیدی با 1750 نفر اشتغال موفق به بهره‌برداری 
شده‌اند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی