[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

خدمت‌رسانی به زوار مایه مباهات شیراز است، روزنامه شیراز نوین

 سعیدرضا امیرآبادی- گروه خبر
عضو کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز از تلاشگران اربعین تقدیر کرد.
مصطفی کیانی رحیمی در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز از پیاده‌روی اربعین به عنوان رخدادی ارزشمند یاد کرد و افزود: شهرداری شیراز و همکاران صدیقم در شهرداری سال‌هاست که در این حرکت بزرگ سهیم هستند، اما آنچه امسال را متفاوت‌تر از همیشه کرد، اتفاقات خاص و ارزشمندی بود که با کمترین هزینه، بیشترین خدمات را به زائران زیارتگاه عشق تقدیم کرد.
وی افزود: برای اولین بار در پایانه‌های مسافربری شهید کاراندیش و امیرکبیر علاوه بر برپایی موکب سیدالشهدا(ع) به صورت شبانه‌روزی، زائرسرا جهت رفاه زوار امام حسین(ع) دایر گردید و در بهترین شرایط زائران اسکان داده شدند که این حرکت می‌تواند یک الگوی جدید برای کل کشور گردد.
او در ادامه گفت: آنچه سال‌ها در مرز شلمچه توسط اتوبوس‌های درون‌شهری اتفاق می‌افتاد، امسال با یک برنامه بسیار منظم و دقیق انجام گردید و بیشتر از ۲۵ روز قریب به ۱۰۰ دستگاه اتوبوس خدمات شبانه‌روزی به بیش از یک‌میلیون زائر توسط رانندگان اتوبوس‌ها ارائه گردید که مایه فخر شیراز و مدیریت شهری است. هرجا که لازم بود شهرداری به ویژه معاونت حمل و نقل آماده خدمت بود و حتی زمینه را برای اتوبوس‌های برون‌شهری ارگان‌های دیگر حل می‌نمود. این اتفاق ارزشمند در حالی صورت گرفت که با برنامه دقیق و منظم مجموعه حمل و نقل ذره‌ای از خدمات به مردم نجیب شیراز دچار خلل نگردید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی