[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اجرای ملی بزرگ‌ترین طرح نظرسنجی مدیریت مصرف برق در فارس، روزنامه شیراز نوین

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: از آنجا که نظر مشترکان بخش خانگی یکی از ملاک‌های تعیین سیاست‌های اطلاع‌رسانی مدیریت مصرف برق در نظر گرفته می‌شود، در همین راستا طرح نظرسنجی مدیریت مصرف برق ویژه تابستان سال جاری در شرکت توزیع نیروی برق استان فارس هم‌زمان با سراسر کشور آغاز به کار کرده است.
محمدرسول تحفه، با بیان اینکه طرح نظرسنجی از مشترکان در شهریورماه سال جاری با مدیریت و راهبری شرکت توانیر در حال انجام است، ابراز داشت: با انجام این نظرسنجی می‌توان میزان اثر بخشی فعالیت‌های رسانه‌ای و میزان اطلاع و آگاهی شهروندان در خصوص پاداش 20 برابری وزارت نیرو را مورد بررسی قرار داد و بر همین اساس سیاست‌های اطلاع‌رسانی در خصوص مدیریت مصرف برق را اعمال نمود. وی خاطرنشان کرد: از زمان شروع برنامه‌های مدیریت مصرف در خردادماه سال جاری و اعلام طرح پاداش 20 برابری وزارت نیرو جهت مشترکان خوش‌مصرف خانگی، در راستای تشویق و ترغیب کلیه مشترکان به رعایت مصرف برق و نحوه بهره‌مندی مشترکان خانگی از این طرح، از تمامی ظرفیت‌های موجود و ابزارها از جمله انجام تبلیغات محیطی در سطح شهرستان‌ها، تهیه اخبار با موضوع مدیریت مصرف و طرح تشویقی وزارت نیرو، گزارش‌های خبری توسط صدا و سیمای مرکز استان، ساخت و پخش نمایش‌های رادیویی، نشان آگهی و زیرنویس‌های تلویزیونی، برگزاری مسابقه، انتشار محتواهای مدیریت مصرف شامل کلیپ، موشن‌گرافی، اینفوگرافی، پوستر و... در فضای مجازی و گروه‌های پربازدید، استفاده شد که با نتایج بسیار مطلوبی همراه شد.
کارشناس مسئول نظرسنجی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس نیز در خصوص روند انجام این نظرسنجی بیان داشت: نظرسنجی ملی مصرف برق دارای سه مرحله می‌باشد که مرحله اول آن پیامکی است که برای مشترکان خانگی این شرکت ارسال گردیده و مرحله دوم آن نیز از طریق تماس تلفنی با مشترکان آغاز به کار کرده و مرحله سوم که مراجعه حضوری است نیز در حال انجام می‌باشد. عاطفه زارع، اظهار داشت: پاسخ‌های ارائه شده توسط مشترکان توسط کارشناسان شرکت توانیر بررسی و نقاط ضعف و قدرت شناسایی می‌گردد که از تمامی مشترکان درخواست می‌شود تا با شرکت در این نظرسنجی، شرکت توزیع نیروی برق استان فارس را جهت بهبود خدمات یاری نمایند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی