[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

غافلگیری آسیا از اعجوبه جدید فوتبال ایران، روزنامه شیراز نوین

به گزارش مهر، پدیده فوتبال باشگاهی کشور با پیراهن تیم فوتبال امید نیز درخشید تا نگاه همه را به خود جلب کند.
تیم فوتبال امید ایران با پیروزی مقابل هنگ‌کنگ و افغانستان در دور اول انتخابی المپیک پاریس با ۶ امتیاز منتظر آخرین بازی خود برابر ازبکستان است.
شاگردان رضا عنایتی در حالی برای آخرین بازی خود در تاشکند ازبکستان آماده می‌شوند که عملکرد هافبک این تیم نگاه کارشناسان فوتبال آسیا را به خود جلب کرده است. محمدجواد حسین نژاد در دیدار با هنگ‌کنگ هر سه پاس گل امیدهای ایران را داد. هافبک سپاهان اصفهان در جدال با افغانستان نیز یک گل و دو پاس گل داد تا سهم بسزایی در پیروزی‌های اخیر تیم داشته باشد.
تأثیرگذاری او روی ۶ گل از ۷ گل زده امیدهای ایران نگاه اهالی فوتبال آسیا را به خود جلب کرده است تا از او به‌عنوان یکی از پدیده‌های تازه فوتبال ایران یاد شود. «جعفر جزیدوف»، تحلیل گر فوتبال پایه در ازبکستان  درباره عملکرد حسین نژاد تأکید کرد: او باعث شد بازی‌های سپاهان مقابل ذوب آهن و استقلال را هم ببینم. به نظرم فوتبال ایران پس از کریم باقری، علی کریمی، آندو تیموریان و مجتبی جباری بار دیگر هافبک طراز اول به قاره معرفی می‌کند.
حسین نژاد که دو فصل دیگر با سپاهان اصفهان قرارداد دارد بدون توجه به مطرح شدن اسم خود در تلاش است تا همچنان به درخشش با پیراهن ملی و باشگاهی ادامه دهد تا شاید شانس خود را برای حضور در فهرست بعدی تیم ملی بزرگسالان نیز بیازماید.
شایان ذکر است دیدار حساس و تعیین‌کننده تیم‌های فوتبال امید ایران و ازبکستان روز سه‌شنبه و از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در تاشکند برگزار خواهد شد. برنده این دیدار به‌عنوان تیم نخست این گروه راهی مرحله دوم انتخابی المپیک خواهد شد و تیم دوم باید منتظر تعیین تکلیف سایر تیم‌های دوم گروه‌ها باشد.
تیم‌های امید فوتبال امید در مرحله اول انتخابی در ۱۱ گروه قرار گرفته‌اند که از هر گروه تیم اول به طور مستقیم راهی مرحله نهایی انتخابی خواهد شد؛ چهار تیم برتر دوم نیز به این جمع اضافه خواهند شد تا در کنار قطر میزبان ۱۶ تیم مرحله پایانی انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس را تشکیل دهند. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی